ar
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

الذهاب إلى القناة على Telegram

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

إظهار المزيد
6 784
المشتركون
-424 ساعات
-107 أيام
-7030 أيام
أرشيف المشاركات
goodluck batch 07 amik result khamis ni , insyallah result korang cemerlang aamiin !

Frust sgt rasa esok dh bertutur bm,suara xde pulak.Macam mana nak bertutur kalau suara mcm tersangkut kat tekak

Nk tnya,mcm mana nk bertutur bm secara individu?

sometimes rasa annoying gila bila ad orang yg kita mntk tlg dia mntk kt smone astu dia suruh kita mntk sendiri , bila kita dh mintak sndiri and dpt info tu mula la trgdik ii dtg mntk kt kita , astu bila kita mrh dia ckp kita over la apa pdhl dorg kna usik sikit mrjuk like 😂

nk tny sikit boleh ? antara budak yang study dri awal or budak yang study last minute stkt baca 1 2 page tu yg mna lagi korang rasa suka dengki ? for me i will say budak study last minute. why ? sbb dorang selalu compair dengan budak² pandai mcm top10 ke apa , tmbh ii dgn budak yang bnyak main tp bole dpt top10 tu. padahal sendri tak usaha langsung lpstu nk conpair dgn budak pandai untuk sedapkan hati (at the same time dorang burukkan top10 yang dorang rasa tak layak) for me budak yang selalu study awal sllu dpt top 10, top 3. sbb dorang mmg usaha gila² (melainkan ad cct dkt ibadah or smth) apa pndpat korang eh ? nak tau jugak hm (share la kalau ada penggalaman)

doakan min cpt smbuh ya , tk lrt la antibodi tk kuat asyik kna bnyk pnykit hm

info ii ktuat merebak😭

sometimes rsa berslh bila kita brckp dlm kls or buat krja lain wktu cg mgjr.. but bila dia marah (astu sbut yg kuban") trus hilang rsa bersalah tu😔 (btw blood brothers best nak mamposss 1000000/10 🔥🔥😍😍😍)

sumpah cakap , thariq pny actor smua bole accept lgi , but adrean ? hm ketua nak light off satu bumi 😔

hai nak tnya , kalau buku abu sakeena mmg tkde jwpn ke ? klau ad jwpn bole share tk kt mnaa

rinduny grup ni riuh dulu , 😭

jgn lupa share gmba tau

selmat hari raya fineshyt😝💋💋💋

help td topap tng n then dia klua tng kna update but fon dh tk support tng :(

photo content

Nah sp nak satu sen jer mmpu
Nah sp nak satu sen jer mmpu

gais doakan surat aku tk direjek , tkut malu je

hai plis help kalau korg tk prgi sek korg tk g klinik korg bg surat ap kt cg ?

mslhny dorg kcm org yg minat cg tu while dorg pling ❤️❤️ cg tu

aku sorang je ke rse geli bila tgk orang minat cg like ckp psl dia 24h , rasa annoying and 🤢