Inner voice
الذهاب إلى القناة على Telegram
462
المشتركون
-624 ساعات
+1067 أيام
+10030 أيام
أرشيف المشاركات
461
گاهی فکر میکنم اگه میشد لحظهها رو برای همیشه نگه داشت، دیگه اونقدر دوستداشتنی نبودن. عکسای قدیمی، بوی بارون، برگ درختا تو پاییز، صدای خندهای که دیگه نمیشنویش، دستی که یه روزی رهاش کردی، گربهای که یه بار توی خیابون دیدیش، چیزی که روی برف نوشتی، درختی که توی یه شهر دور بغلش کردی، هیچکدوم برای موندن نیومده بودن. و شاید به همین دلیل، هنوزم با گذشت زمان، با همهی وجود یادشون میافتیم. زیبایی همیشه بخاطر «موندن»ش نیست؛ بعضی وقتا تو همون رفتنیه که آروم و بیصدا، چیزی رو برای همیشه توی دلت میذاره. شایدم دوست داشتن چیزاییه که میدونی روزی از دست میرن، ولی بازم دوستشون داری. چون بعضی چیزا قرار نیست همیشگی باشن. فقط قراره برای همیشه، با ما بمونن.
مثل اون جمله که میگه: اگه این لحظهای که الان توش هستیم فوقالعاده نیست، پس چی فوقالعادهست؟
461
انقدرررر خوشم میاد از این بچه کوچولو های خوش رو و مهربون، مثلا امروز یه پسر کوچولو خیلی رندوم با لبخند بهم خیره شده بود اینجوری بودم که بیا ماچت کنم مامان جووون🥹🥹
461
دقیقا رو اون نقطه از بزرگسالی وایسادم که هیچ وقت نمیخواستمش. همه چیز منطقی، به دور از احساس، پُر از مسئولیت و مراعات.
461
بعضی وقتا میگم کاش یه سری آدما رو از همون دور میشناختم، از نزدیک واقعا نا امید کنندهن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
