ماذا بعد! 🖤
الذهاب إلى القناة على Telegram
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
إظهار المزيد640
المشتركون
+124 ساعات
-17 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
640
الألم كل الألم يا صالح، أنك غُدرت، أن الذي قتلك ابن مدينتك اليتيمة، أنك لم تمت كما تمنيت على يد عدوك الذي تربص بك عشرين شهرًا، ولم تُقتل في غارة بالخطأ وسط تجمع صغار مثلك تحبهم ويلتفون حولك، ولم تقنص في لحظة تهور من لحظاتك التي تعاند فيها القناص، ولم تمت بجوع أو عطش أو مرض طوال عامين من الإبادة، وإنما قتلوك يا صالح، قالك الخونة في غزة، هوياتهم غزة، ولهجاتهم غزة، وقلوبهم تدين بدين إسرائيل، وبيد من يهللون لهم بالخارج ويرونك نكرة، قتلك نشطاء المستعربين يا صالح.. يفضح عرضهم يا رب .
حقيقي حسبي الله ونعم الوكيل ف كل خاين❤️🩹.
640
و أنت بتدعي ربنا بشيء شايفه بعيد أوي أو مستحيل ، و تقول أصله مش منطقي .. ما الظروف كلها باينة
افتكر بس قول الله ..
” قَالَ رَبُّكَ هُوَ عَلَيَّ هَيِّنٌ وَقَدْ خَلَقْتُكَ مِن قَبْلُ وَلَمْ تَكُ شَيْئًا “
كل مستحيل هيـن علي ربك القدير 🤍.
640
مفيش حد هييجي بعد سنين يشكرك علي تنازلك عن شيء يخصك أو حق من حقوقك لأجله .
تنازلك بعد مرور فترة من الزمن بيتم احتسابها ع انها اختياراتك الشخصية ليس إلا.
640
﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾
- سُبحان الله .
- الحَمد لله .
- لا إله إلا الله .
- الله أكبر .
- لا حَول و لا قوة إلا بالله .
- سُبحان الله و بِحمده .
- سُبحان الله العَظيم .
- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ.
-لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.
-اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ.
-يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .
640
واحده بتقول كنت بتكلم مع تيتا وسألتها: أختار راجل على أساس إيه ؟
قالتلي: "اختاري اللي يختارك في الزحمة، مش اللي لقاكي متاحة، اللي يتمسك بيكي وسط كل العروض.. ده الحب الحقيقي"، اللي ميستغناش عنك حتى لو الدنيا قدامه مليانة اختيارات، اللي يشوف فيكي راحته وسعادته وأمانه،
اللي يكون فخور بيكي قدام الكل ويقول: "دي اختياري ومفيش زيها، الحب مش كلام، الحب قرار وصدق ووجود ثابت ♥️.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
