ar
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

الذهاب إلى القناة على Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

إظهار المزيد
1 953
المشتركون
-124 ساعات
+57 أيام
+2030 أيام
أرشيف المشاركات
منذ أول عناق حدث بیننا أدرکت أني لن أنجوا من احضانك أبداً. زمانی که اولین آغوش بین ما رخ داد، درک کردم که من هیچ‌وقت از آغوشت
+1
منذ أول عناق حدث بیننا أدرکت أني لن أنجوا من احضانك أبداً. زمانی که اولین آغوش بین ما رخ داد، درک کردم که من هیچ‌وقت از آغوشت رهایی نخواهم داشت.

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ 🥹🥹🥹🥹چشمام اینجوری شد با دیدن جمله آخر علی

قربون اسمت.

خط آخر رو می‌خونم و عشق می‌کنم …

Repost from 🌱پرسه
قرآن خونده میشه مشروب و آبجو قدغن میشه حجاب اجباری میشه ورود و مانور همجنس گراها ممنوع میشه در و دیوار پر از آیات قرآن میشه اینا همه یک فریم از قوانین سخت گیرانه در سطح بین المللیه که تو قطر اتفاق افتاد و هر یدونش بستر یه آشوب و کلی خودزنی تو ایرانه، فرض کنید جام جهانی با همین موازین تو ایران برگزار میشد، همتی توییت میزد شما عقب مانده ها نمیفهمید که جهان به مشروب نیاز دارد طنز پردازان شروع جلسه با قرآن رو تمسخر میکردند، انقلابی ها و عدالت طلب هاشون اجباری بودن حجاب برای افراد دیگه رو تمسخر میکردند، مسیح علینژاد و بی تی اس در حمایت از Lgbt ها و توهین هایی که بهشون شده ممکن بود کنسرت مشترک بذارن و شروین یه آهنگ میخوند از این اوضاع مضحک تو ایران. اما تو قطر نه تنها ایراد نداره بلکه فیفا برای تمام این قوانین احترام قائله و برای تخطی کنندگان از قوانین جریمه قرار میده هیچکس هیچ اعتراضی نمیکنه و همه به این قوانین احترام قائلن؛ کاش دست کم برامون سوال بشه، فقط و فقط ایجاد سوال که این تناقض علتش چیه؟ مشکل دنیا با ایران چیه؟ البته جواب خلاصه شده تو یک کلمه: علی.

و ط ن.

صحبت‌های مهم کارلوس کیروش پیش از بازی ایران - آمریکا که توسط رسانه‌ها سانسور شد.

🇮🇷

یا صاحب صبر…

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ گاهی اوقات قرار است که در پیله ی درد،  نم نمک "شاپرکی" خوشگل و زیبا بشوی... گاهی انگار ضروریست بگندی در خود، تا مبدل به "شرابی" خوش و گیرا بشوی... گاهی از حمله یک گربه،قفس میشکند، تا تو پرواز کنی،راهی صحرا شوی... گاهی از خار گل سرخ برنجی بد نیست، باعث مرگ گل سرخ مبادا بشوی... گاهی از چاه قرار است به زندان بروی، " آخر قصه " هم آغوش زلیخا بشوی... " فروغ فرخزاد "

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ این ناشناس آخریه نمی‌دونه فهمیدن همین یه جمله موهای آدمو سفید می‌کنه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ اره همه چی دروغه مگه خلاف اش ثابت بشه 🦦

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ تو یه سکانسی خسروشکیبایی میگه: یعنی همه چی دروغ بود...؟! همه اون زمزمه ها... زندگیا... عشق ها...؟؟ و این سوال هرروزه منه :))

دیگه نه صدات بهترین صداست، نه صورتت بهترین صورت. تو فقط بهترین خاطره‌ای از روزگاری که احساس داشتم.

می‌خواهم بدانی که تمام نشده‌ای! از ذهنم نرفته‌ای و هنوز در قلب من ادامه داری. حتی همین حالا که نیستی، از صبح تا شب در کارهای روزمره‌ی من خلاصه شده‌ای و رویای اینجا بودنت؛ به خواب همیشگی بیداری‌هایم تبدیل شده است.‌ می‌خواهم بدانی که همه‌ی این‌ها به زبان ساده یعنی دوستت دارم و گمان می‌کنم این ساده‌ترین تعبیر دوست داشتن است.

دوستت داشتم و این را حتی به خدا هم گفتم.

می‌خواهم بدانی که تمام نشده‌ای! از ذهنم نرفته‌ای و هنوز در قلب من ادامه داری. حتی همین حالا که نیستی از صبح تا شب در کارهای روزمره‌ی من خلاصه شده‌ای و رویای اینجا بودنت، به خواب همیشگیِ بیداری‌هایم تبدیل شده است.‌ می‌خواهم بدانی که همه‌ی این‌ها به زبان ساده یعنی دوستت دارم و گمان میکنم این ساده ترین تعبیرِ دوست داشتن است.

تو همه‌ی دلایل من بودی! برای انکار هر چیز که آزارم می‌داد.

Repost from Mohammad Darabifar
من اصلاً نفهمیدم جوانی یعنی چه؟ یک راست از کودکی به سن كهولت رسیدم. #سارتر @Mohammad_Darabifar

به فرزندان خود، اگر به راستی خواهان خوشبختی عمیق آن‌ها هستید و اگر می‌خواهید که در قلب‌هایشان همیشه مهری باشد، عطوفتی، صفایی، شوقی و سلامت آرامش‌بخشی، حب‌الوطن بیاموزید. - نادر ابراهیمی؛ بر جاده های آبی سرخ