ar
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

الذهاب إلى القناة على Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

إظهار المزيد
1 949
المشتركون
-124 ساعات
+117 أيام
+1530 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from این‌جآ
یه کمبودایی هیچوقت اغنا نمیشه، حتا بعدها با همون فرد/افراد.

خیلی اصرار میکنید برگردم به فضای مسموم توییتر، کارتون مثل سیب‌زمینی سرخ‌کرده خوردن جلوی آدم روزه‌دار زشته

تمایلات جنسی و جسمی آنگونه نیست که شما اگر از کودکی برهنگی و آزادگی دیده باشی برایت عادی شده باشد. تصویر سکون تن ساعت شنی یک زن مقابل شاتر، بازوان قدرتمند و دستان رگ دار یک مرد بالغ، همواره برای یک انسان معمولی جاذبه دارد، مگر آنکه دل در گرو عطر یک تن، تنها یک تن داشته باشد

دلم میخواد به بعضی از ادمین‌های کانال‌هایی که عضو هستم و میبینم مدتیه چیزی نگفتن، بگم خوبی؟ میخوای بیای بغلم؟ ولی خب.

بهتره که زودتر بخوابیم‌ فردا راحت‌تر میشه هضم‌ش، شب به خیر ✨

بهتره که بخوانیم‌ فردا راحت‌تر میشه هضم‌ش، شب به خیر✨

از اینکه کسی جزئیات ازم بدونه خوشم نمیاد. همیشه همه چیز رو از دور میپسندم. علی‌الخصوص روابط انسانی

یک نظم و نظام فکری مشخص برای هرچیز و هر شخصی دارم و وقتی اون نظم و نظام برهم بخوره، شبیه مادری که چند روزه از بچه‌ش خبری نداره کلافه و آشفته میشم

خیلی کلافه‌م و ناراحتی‌م از این نیست. ناراحتی‌م از اینه که نمیتونم با کسی درموردش صحبت کنم که حتی اگر صحبت کنم هم دوا شدنی نیست

پوچ شدم. هرچی هم که ببرم، شبیه برنده‌ها نمیشم دیگه

Homayoun Shajarian - Gerye Miayad Mara (320) (1).mp318.90 MB

عجیبه واقعا زندگی خیلی عجیب و سخت و بعیده

زندگی یک جور عجیبی از بلاتکلیفی‌ست که انسان را با ترفندهای مختلف به دلخوشی‌های موقت که بوی نجات می‌دهند، امیدوار می‌کند

و باری دیگر، أللهم إنا لا نعلم منه إلا خیرا …

photo content

داریم برای آقای رئیسی فاتحه میخونیم؟ باورم نمیشه هنوز

عجیب، بی‌حیا، بی‌ادب، بی‌چاک و دهن، بی‌چهاچوب و وقیح‌اید! خدا به داد آخرت شما برسه با این میزان حق الناسی که مرتکب میشید
عجیب، بی‌حیا، بی‌ادب، بی‌چاک و دهن، بی‌چهاچوب و وقیح‌اید! خدا به داد آخرت شما برسه با این میزان حق الناسی که مرتکب میشید

چرا انقدر افراط میکنین؟ چرا انقدر سست‌عنصر و حزب بادید؟ چرا به طرفة‌العینی آدم‌هارو تقدیس یا تخریب میکنید؟ رئیسی شهید شد، خوشا به سعادتش. انشالله قسمت شما و ما. ولی معصوم که نبوده، اگر توهین و تهمت زدید بحث‌ش سواست اما اگر نقدش کردید چرا عذاب وجدان دارید؟! نقد و بازخواستی از مسئولین بابت عملکردشون حق ماست. حتی در غالب مواقع که نقد درستی از دولت نشده مشکل از سمت تیم تبلیغاتی و تیم رسانه‌ی هیئت دولت بوده که مردم رو آگاه به عملکردها و سود و زیان‌ و مراتب تصمیم‌گیری‌ها نکردند

به دلیل این‌که شخصی عقایدی مخالف عقاید شما داره و بعضا رفتارهای غیرانسانی از خودش نشون میده، نسبت حرام‌زادگی و امثالهم بهش ندید اون انسانیت و شرف دَرِش مرده، شما چطور؟!