ar
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

الذهاب إلى القناة على Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

إظهار المزيد
1 951
المشتركون
-124 ساعات
+117 أيام
+1530 أيام
أرشيف المشاركات
عاشقانی که مدام از فرجت میگفتند عکس‌شان قاب شد و از تو نیامد خبری

شب‌های بهار حلواست حلوا

می‌گفت بهای این‌که مطمئن بشیم رأی دادن به آقای رئیسی درست‌ترین کار بوده، خیلی سنگین بود

سر خم می سلامت شکند اگر سبویی

همه‌جا عکس داشت جز پشت میز !

من هموطنانی دارم در لبنان، سوریه، یمن، عراق، فلسطین، آمریکا و اروپا، و بیگانگانی در کوچه خیابان‌های تهران!

رحمت الله به عشاق اباعبدالله

a1bf88b6-bc62-44ed-a115-222306eee9a2.mp311.66 MB

رحمت الله به عشاق اباعبدالله

رحمت الله به عشاق اباعبدالله

photo content

photo content

اینجور وقتا بیشتر حالم خوب نیست

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ چرا میذاری و همون لحظه پاک میکنی؟ خیلی این کارو میکنی آخه...

Sina Sarlak Che Konam.mp34.43 MB

+1
Alireza-Ghorbani-Baraye-To-(Avaz)-128.mp32.05 MB

Baghal.mp35.13 MB

از حقیقت بیزار نبودم اما برای دانستن آن نیاز بود شبیه به تو باشم. و شبیه به تو بودن بهای سنگینی بود

أللهم صل علی سیدنا محمد و آل محمد و ادفع عنّا البلاء المبرم من السماء انك علی کل شی‌ء قدیر

تمسخر و شوخی با خبر سقوط بالگرد «رئیس جمهور» کشورمون، قطعاً نشون‌دهنده‌ی نادانی و حماقت شماست