مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
الذهاب إلى القناة على Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
إظهار المزيد717
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from Behold The Lamb Of God
Holy mother of Jesus who the fuck wrote TLOU season 2?
ترجیح میدم تریلی هیجده چرخ از روم رد شه و حداقل بمیرم تا اینکه این حجم از بدن درد رو داشته باشم و زنده بمونم.
ساعت دو نصف شب، یادم اومد که آزیرافل به کرولی گفت I forgive you و کرولی در جواب گفت Don't bother.
نیاز دارم مغزم رو دربیارم و باهاش صحبت کنم بگم ببین عزیز من، قربونت بشم، انقدر فکر نکن. انقدر به همهچیز زیادی فکر نکن، انقدر کوچکترین مسائل رو زیر ذرهبین نبر و انقدر با جزئیات بررسی نکن. زیادی میبینی، زیادی فکر میکنی، زیادی ایراد میگیری، زیادی اذیتم میکنی. خواهش میکنم دو دقیقه آروم بگیر.
Repost from Eternity and a day
یه جوری تبریک روز دختر میگید انگار مثلا هر روز نباید دخترها رو پرستید و براشون مرد.
Repost from Helter Skelter
Not gonna lie, I’m kinda done with being productive.
مثل اینکه برنامه دوشنبهها لست آو آس دیدن و گریه کردنه. خدایاشکرت. بینظیره.
Repost from بیگانه
حالا که بالای سر پروژه نشستم و نیمساعت یه بار اسکرول میکنم چون دچار فلج نوشتاری میشم، یه ویدئو دیدم از دختری که چهارزانو نشسته بود روی اپن و لیوان شیشهای رو انداخت و شکست و گفت گوش کن. گوش کن کسی داد نمیزنه. و من توی سرم فلشبک زدم به تمام دادهای ممکنی که مامان زده بود و اون سکوتی که اون من رو دعوت میکرد به تجربه کردن، چیزی بود که شاید توی محیط تجربهاش کنم اما سوالم اینه، آیا هرگز میشه توی سرم هم اتفاق بیفته؟ توی سرم کسی سر من داد نزنه؟ توی سر من کسی ازم جواب نخواد؟ توی سر من، کسی از من بدش نیاد؟
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
