مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
الذهاب إلى القناة على Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
إظهار المزيد717
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-930 أيام
أرشيف المشاركات
در تمام کارهایی که میکنم همینم. یککاری رو شروع میکنم و نصفه رها میکنم یکی نیست بگه آخه آدم عاقل حداقل یککاری رو که شروع کردی تا تهش انجامش بده محض رضای خدا چرا وسطش یکهو تصمیم میگیری به امون خدا ولش کنی آخه احمق.
من نمیدونم کی از اول گفت تو جشنواره تئاتر دانشگاهتون شرکت کن که الان به این روز سیاه افتادم.
قهوه میخورم، از شدت تپش قلب و اضطراب تا مرز زمین گاز زدن میرم، از تصمیمی که گرفتم پشیمون میشم و این چرخه ادامه داره.
Repost from Helter Skelter
I be like “who knows?” and I be the one knowing.
Repost from Chinawhite With Fully Mature Frontal Lobe
تو رو خدا برین سینما. برین تئاتر. برین گالری. برین موزه. برین نمایشگاه.
Repost from N/a
سلام عزیزم.
گاهی اضطراب زمینگیرم میکند. و این البته همیشه ناگوار نیست. روزهای ناامیدکنندهای را نمیگذرانم اما میفهمم که بدنم ظرفیتش را ندارد و از سر بیحوصلگی اسم جمیع احوالش را میگذارد «ناامیدی». او را هم میفهمم. ضعیف است. تقصیر کسی نیست. صرفاً باید دستهای هم را بگیریم و درست و به موقع از روی پلها بپریم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
