ar
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

الذهاب إلى القناة على Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Caption | کپشن

تُعد قناة Caption | کپشن (@caption) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 239 565 مشتركاً، محتلاً المرتبة 62 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 897 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 239 565 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3 122، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -92، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.39‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.36‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 34 473 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 10 456 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 342.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

239 565
المشتركون
-9224 ساعات
-6907 أيام
-3 12230 أيام
أرشيف المشاركات
خمیردندان بلیچینگ 😍🤌🏻 خمیر دندونی که فقط سلبریتی‌ها قبل اجرا استفاده می‌کردن، حالا افتاده دست ما 😎 اگه دنبال لبخند سفید و درخشان بدون دندون‌پزشکی‌ای، اینو از دست نده 🪥 خرید مستقیم از سایت👇🏻

شبتون آروم 🩵 @Caption

‏اولین فیلمی که روانکاوم بهم معرفی کرد همین Loveable بود. همون مکالمه خانمِ با مادرش اندازه ۳۰ جلسه تراپی اثر میذاره روتون! Pooria Faramarzian @Caption

‏بوکوفسکی در قسمتی از رمان عامه پسند اینطور مینویسه : « تصمیم گرفتم تا ظهر توی رختخواب بمانم شاید نصفی از آدم‌ها تا آن موقع مرده باشند و من مجبور باشم فقط نصف دیگرشان را تحمل کنم.» @Caption آن

🌙‌ ‌‌در دلِ شبِ بی‌پایان، جایی هست برای آرام گرفتن... به hollow of the moon بیا، آشیونه‌ی ماه. اینجا جاییه برای دلنوشته‌ها، صداها، و لحظه‌هایی که از جنس نورِ ستاره‌هاتن. اگر دلت یه پناه امن می‌خواد، جایی برای لمسِ احساس، ماه منتظر ستاره‌هاشه... تو هم یکی از اونایی 🌟 پیش ماه بیا تا باهم به این شب بی‌پایان بتابیم💙 @the_hollow_of_the_moon

من هنوز موافق هندزفری سیمی هستم:)) Hadiseiu @Caption
من هنوز موافق هندزفری سیمی هستم:)) Hadiseiu @Caption

‏چجوری خیانت می‌کنین؟ من بالشتمو عوض کنم شب خوابم نمیبره. @Caption روژین

من واقعا تنهام. تنها میرم خرید، تنها غذا سفارش میدم، تنها میرم شهرِ دیگه، تنها میرم دریا، تنها مست میکنم. اوکی نیستم باهاش نه ولی از تنهایی بمیرم بهتره تا جایی برم، با آدمی باشم که ارزشم رو نفهمه. با آدما اذیتم. بهم ترس و اضطراب میدن. ida @Caption

من حتی درباره‌ی تو خواب می‌بینم اثر جس آلن. armitaplanet @Caption
من حتی درباره‌ی تو خواب می‌بینم اثر جس آلن. armitaplanet @Caption

‏رو مود اینم یه موزیک بی‌کلام پلی کنم چراغا رو خاموش کنم، زل بزنم به دیوار رو به روم و کل زندگیمو مرور کنم... @Caption

رسالة صوتية00:30

do what works for YOUUUUUUUU. not your mama. not your daddy. not your friends. YOUUUUUUUU. هر کاری که به صلاح خودت هست رو انجام بده. نه به‌خاطر مامانت قدمی بردار و نه بابات. و نه حتی رفیقات. فقط و فقط خودت! @Caption

من خیلی به slow burn در رابطه اعتقاد دارم. مثلا انتظارم از یه کتاب عاشقانه خوب ششصد صفحه ای اینه که صفحه چهارصد و هشتاد (حداقل) تازه احساسی که به هم دارن رو اعتراف کنن. ولی متاسفانه در جهانی به دنیا اومدم که آدما سر دو هفته ادعای عاشقی دارن😗(همزمان با پنج نفر) Guess I'll give up deadbysunrize @Caption

شعراش خوراک استوریه 👌❤️ @shear

گیرم بهشت برینتان راست باشد دیوانه ایم مگر دوباره با شما زندگی کنیم. @gkshahr

از آدم هایی که میرن تو نقش قربانی، توی مشکلاتی که خودشون ساختن، دوری کن aliagho @Caption
از آدم هایی که میرن تو نقش قربانی، توی مشکلاتی که خودشون ساختن، دوری کن aliagho @Caption

نمی‌دونم کی نیاز داره این چند جمله رو امروز بشنوه ولی می‌گم که بدونه: - می‌تونی از نو شروع کنی. - می‌تونی طرز فکرت رو عوض کنی. - برعکس اون چیزی که بعضیا بهش تظاهر می‌کنن خودشون هم هنوز سردرگم هستن و مسیر مشخصی ندارن. - تو هم مهم هستی! - همیشه قرار نیست اوضاع یه این شکل باشه. - عزت‌نفست هیچ ربطی به ظاهرت نداره و به اون وابسته نیست. - شخصیتت مهم‌ترین چیزیه که داری. - تو لیاقت استراحت و خلوت کردن با خودت رو داری. - یه وقتایی باید قبول کنی که بیشتر از این ازت کاری ساخته نیست و به همون قانع باشی. - تو به خودت هم احتياج داری پس مراقب خودت باش 🤍 💬 @Caption

اگه بخوام به عنوان یه روانشناس بگم قشنگ ترین رفتارهایی که توی یه رابطه داشت چیه؟! ۱. جوابم خرس قرمز و شکلات نیست، به‌نظرم از قشنگ ترین رفتارها توی رابطه حامی بودنه...❤️ ۲. ‏توجه کردن مثل همون روزهایی که برای بدست آوردنش تلاش می کردی ۳. ‏متعهد بودن حتی وقتی ازش دلخوری و پیشت نیست ۴. احترام گذاشتن نه اینکه فقط توهین نکنی؛ احترام یعنی اگه گفت نه بپذیری و اصرار و مجبور به کاریش نکنی ۵. ‏وقت گذاشتن براش با تموم شلوغیت ۶. ‏و در نهایت درک کردن و فهمیدنش ایناست که رابطه خوب و عالی بهت میده، وگرنه کادو خریدن رو همه بلدن! mohamad.vzs @Caption

باهاش غماتو رها کن؛ به هیچی فکر نکن و بخواب 🤍 @Caption

قشنگی ببینیم 🥹 @Caption
قشنگی ببینیم 🥹 @Caption