ar
Feedback
CRYPTO COACH

CRYPTO COACH

الذهاب إلى القناة على Telegram

Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام CRYPTO COACH

تُعد قناة CRYPTO COACH (@cryptocoachpro) في القطاع اللغوي الإنكليزية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 33 340 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 753 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 1 125 في منطقة الولايات المتحدة.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 33 340 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -559، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -26، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 9.27‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.62‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 092 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 207 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 25.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ufc, metawin.com, pick, monad, range.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

33 340
المشتركون
-2624 ساعات
-1567 أيام
-55930 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
My portfolio is down $40k This is me being transparent to you guys to show you that it’s not always up only. You lose you win
My portfolio is down $40k This is me being transparent to you guys to show you that it’s not always up only. You lose you win but make sure wins outweigh losses and you’re good. If you’re worried about the dump and scared to lose, you might as well withdraw what’s left of your money and delete your binance and other trading apps. I’ve seen this before, I will make back this money x10 I bought dips on $SEI $SOL $TIA and still holding the rest of my spot bags.

Every Dip is an opportunity to DCA. Get some $TIA, $Atom, $Osmo and go stake. Lots of Airdrops are coming for stakers. $DYM yesterday is just the beginning. Meanwhile $SWELL Airdrop this Q1. https://x.com/DigiTektrades/status/1742521324252106901?s=20

Repost from N/a
Nasty dump across board I’m more interested on how we bounce back from this dump. If we get a V reversal afterwards that’s pretty much bull market confirmation

Repost from N/a
Nasty dump across board I’m more interested on how we bounce back from this dump. If we get a V reversal afterwards that’s pretty much bull market confirmation

$COM listing on Bybit Next is Binance 🔜 $10 is closer than you think! You’ve no idea what’s coming!!
$COM listing on Bybit Next is Binance 🔜 $10 is closer than you think! You’ve no idea what’s coming!!

This is SOLANA season!! ETHERSCAN just acquired SOLSCAN Get your SOL ready! Let’s print!
This is SOLANA season!! ETHERSCAN just acquired SOLSCAN Get your SOL ready! Let’s print!

$BORK now at 10M Crypto is fucking insane!! And this is why I will never give up or stop trading memes!! My bags are up fucki
$BORK now at 10M Crypto is fucking insane!! And this is why I will never give up or stop trading memes!! My bags are up fucking crazy!!!!!

SOLANA CO-FOUNDER is backing $BORK! SEND IT TO 10M This is the craziest thing I’ve seen this year!!
SOLANA CO-FOUNDER is backing $BORK! SEND IT TO 10M This is the craziest thing I’ve seen this year!!

HOLY FUCKINNGG SHITTTTTTT $BORK AT 6m MC WOW HOLY FUCK! Jeets are in Fucking tears!! HOLY SHITTTTTTTT DEX: https://dexscreene
HOLY FUCKINNGG SHITTTTTTT $BORK AT 6m MC WOW HOLY FUCK! Jeets are in Fucking tears!! HOLY SHITTTTTTTT DEX: https://dexscreener.com/solana/9Rc5LrMNdjxePyd7xjZiSTAJURpzoi6GjiCPqnxQopdD

Farcana has confirmed $FAR token airdrop Click link to stay positioned https://event.farcana.com/airdrop?ref=kCihIfIB ~Sign up ~Start missions ~Complete missions Tokens will be airdropped into OKX wallet

Been getting lots of DMs regarding dymension airdrop. For more clarification, Users from Celestia, Ethereum, Cosmos and Solana are eligible! If you held atleast 1 Sol before Dec 19th, you qualified. If you staked atleast 1 TIA before Dec 19th you qualified. If you have been interacting with BASE and ARBITRUM, your EVM wallet qualifies. Check all wallets across chains. You may qualify without knowing. It is highly likely that the number of tokens we receive will increase, given the possibility that many wallets among over one million qualified addresses may remain unclaimed. Those with "Roll Ape" role holders are excluded from the current airdrop as Froopyland is still in progress. Rewards are accumulating. My advice is, KEEP INTERACTING https://twitter.com/DigiTektrades/status/1732393101245739039?t=VbiAE6WpivGBWG1j1eAp_w&s=19

Been getting lots of DMs regarding dymension airdrop. For more clarification, If you held atleast 1 Sol before Dec 19th, you qualified If you staked atleast 1 TIA before Dec 19th you qualified. If you have been interacting with BASE and ARBITRUM, your EVM wallet qualifies. Check all wallets across chains. You may qualify without knowing. Finally, If you participated in the testnet event when I shared thread, wait for updates. We will be claiming soon.

4 hours until @metawinlfg newest 5 eth raffle draws! I checked on etherscan and there is only 3.8 eth worth of entries in the
4 hours until @metawinlfg newest 5 eth raffle draws! I checked on etherscan and there is only 3.8 eth worth of entries in the raffle. Gud odds. Enter: http://metawin.com If the entries stay low i’m aping a max before draw. Hoping to Win the $11.8k and I’ll give some of it away

@dymension airdrop is here 🔥 ! Check ELIGIBILITY AND CLAIM 👉 EVM, TIA, ATOM, STRIDE & SOLANA Follow steps in tweet 🔥 https://twitter.com/DigiTektrades/status/1742223385285874003?t=r8kzDxu0xxnLFbcHBrvK2Q&s=19

ZKX on StarkNet. We got the tokens in September. Another opportunity to unlock more is here. ENDS 4pm today. Token launch and listing in Q1 2024. I expect listing price between $2-$5 based on what I see. Don't miss the fun 👇 👇 https://twitter.com/DigiTektrades/status/1742137521503420633?t=dNiCxmR5rm6FIA5jarie3w&s=19

Repost from N/a
Bought $ACE on spot. (40% exposure) You can wait for dips. If it closes below 9.8 I might close it and rebuy at under $9 My t
Bought $ACE on spot. (40% exposure) You can wait for dips. If it closes below 9.8 I might close it and rebuy at under $9 My targets are $13 - $15 - $20

FOR INNER CIRCLE ⭕️ DM @wisdommatic

Normally I would have said no more sharing trades publicly but I won’t let one person cost others their means of making money. So if you’re not happy just fuck off or indicate and I’ll help you fuck off Let those who are ready to make money make money. The bull market is here no time to piss about. The market won’t be green forever so grab whatever you can. BACK TO WORK!

Some of you must have forgot I posted 95% of these trades here from inner circle link at $6 PYR $3 Sei 0.2 Bake 0.14 Lots and lots of it that I can’t remember Don’t be an ungrateful cunt. I’ll kick you out!