pineapple ➕
الذهاب إلى القناة على Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
إظهار المزيد2 686
المشتركون
-624 ساعات
-67 أيام
+2630 أيام
أرشيف المشاركات
2 685
Repost from "ویراگو"
🚨 ارتش اسرائیل: امشب از مردم ایران میخوایم چهارشنبه سوری رو تو کوچههاشون جشن بگیرن و به اماکن حکومتی نزدیک نشن، چون ما قراره در اماکن حکومتی عملیات انجام بدیم.
2 685
Repost from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
ملت عزیز و شریف ایران،
در آستانه برگزاری باشکوه آیین چهارشنبهسوری، از همه شما میخواهم آتش صلح و زندگی را در کوچهها و محلههایتان بر پا کنید. با هوشیاری کامل، از هرگونه تنش، درگیری و حتی نزدیک شدن به مزدوران رژیم در خیابانها خودداری کنید. هدف عوامل شر این است که جشن نور و پاکی و زندگی شما را به تاریکی و پلیدی و مرگ بکشانند. این فرصت را به آنها ندهید.
به همه عوامل سرکوب هشدار میدهم: مردم امشب چهارشنبهسوری را مسالمتآمیز برگزار میکنند. از ساعت ۶ بعدازظهر، خیابانها، کوچهها و محلهها را ترک کنید و در برابر مردم نایستید. بگذارید این شب در آرامش به پایان برسد. پیامدهای ماندن در خیابانها و سرکوب جشن مسالمتجویانه مردم با خود شماست.
نور بر تاریکی پیروز است.
@OfficialRezaPahlavi
2 685
اینا از چهارشنبه سوری بیزارن همیشه میگفتن بشینید خونه ال بل کوفت و مرض، یگان ویژه میرختن واسه مردمی که شادی میکردن بعد الان؟
2 685
آیت الله ها منه ایی ایز گیگیگیگی
از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم
⚠️لطفا درخانه بمانید⚠️
2 685
شاهزاده رضا پهلوی در گفتوگو با مراد ویسی، در پاسخ به این پرسش که «مردم ایران میپرسند شاهزاده کی به کشور برمیگرده؟»
شاهزاده: «در اولین فرصت ممکن. حتی ممکنه زمانی باشه که نظام همچنان سر کار هست! در وضعیتی که امنیت باشه که بتونیم یک جایی رو تسخیر بکنیم، که نمیدانم کجای مملکت باشه، الزاما تهران هم نیست و میتونه جای دیگر هم باشه؛ ولی به محض اینکه شرایط فراهم بشه من ترجیح میدم حضورا در کشور خودم باشم، در میان هممیهنان خودم باشم، و شاید این باعث ریزش سریعتر نیروها و پیوستنشون به این جریان بشه و اصولا اون شور و هیجانی که لازم داریم در این مبارزه.
بدانید که من حاضرم تمام ریسکهای لازم و حسابشده رو در این مورد بگیرم و بتونم به مملکتم برگردم.»
2 685
🔴 مهم! امشب احتمالا حملات سنگینی به ایست های بازرسی، نیروی انتظامی و... صورت بگیره. همزمان به دلیل چهارشنبه سوری احتمالا درگیری مسلحانه در داخل کشور راه بیفته.
⚠️ به هیچ وجه اگه کار ضروری ندارین از خونه خارج نشین و این پیامو برای همه دوستان و هر کی جونش براتون مهمه ارسال کنین، امشب شب سنگینی خواهد بود.
2 685
بعد از ترور لاریجانی و غلامرضا سلیمانی( یکی از فرماندهان اصلی بسیج) ، دفتر نتانیاهو اعلام کرد که دستور ترور تمام مقامات اصلی صادر شده و چند روز آینده به شدت مهمه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
