ar
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

الذهاب إلى القناة على Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

إظهار المزيد
2 686
المشتركون
-624 ساعات
-67 أيام
+2630 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from "ویراگو"‌
🚨 ارتش اسرائیل: امشب از مردم ایران می‌خوایم چهارشنبه سوری رو تو کوچه‌هاشون جشن بگیرن و به اماکن حکومتی نزدیک نشن، چون ما قراره در اماکن حکومتی عملیات انجام بدیم.

ملت عزیز و شریف ایران، در آستانه برگزاری باشکوه آیین چهارشنبه‌سوری، از همه شما می‌خواهم آتش صلح و زندگی را در کوچه‌ها و محله‌های‌تان بر پا کنید. با هوشیاری کامل، از هرگونه تنش، درگیری و حتی نزدیک شدن به مزدوران رژیم در خیابان‌ها خودداری کنید. هدف عوامل شر این است که جشن نور و پاکی و زندگی شما را به تاریکی و پلیدی و مرگ بکشانند. این فرصت را به آن‌ها ندهید. به همه عوامل سرکوب هشدار می‌دهم: مردم امشب چهارشنبه‌سوری را مسالمت‌آمیز برگزار می‌کنند. از ساعت ۶ بعدازظهر، خیابان‌ها، کوچه‌ها و محله‌ها را ترک کنید و در برابر مردم نایستید. بگذارید این شب در آرامش به پایان برسد. پیامد‌های ماندن در خیابان‌ها و سرکوب جشن مسالمت‌جویانه مردم با خود شماست. نور بر تاریکی پیروز است. @OfficialRezaPahlavi

سپر انسانی چیه بچه شدی؟

photo content

اینا از چهارشنبه سوری بیزارن همیشه میگفتن بشینید خونه ال بل کوفت و مرض، یگان ویژه میرختن واسه مردمی که شادی میکردن بعد الان؟

هشدار تخلیه
هشدار تخلیه

آیت الله ها منه ایی ایز گی‌گی‌گی‌گی از‌ توجه شما به این موضوع سپاسگزارم ⚠️لطفا در‌خانه بمانید⚠️

‏شاهزاده رضا پهلوی در گفت‌وگو با مراد ویسی، در پاسخ به این پرسش که «مردم ایران می‌پرسند شاهزاده کی به کشور برمی‌گرده؟» ‏شاهزاده: «در اولین فرصت ممکن. حتی ممکنه زمانی باشه که نظام همچنان سر کار هست! در وضعیتی که امنیت باشه که بتونیم یک جایی رو تسخیر بکنیم، که نمی‌دانم کجای مملکت باشه، الزاما تهران هم نیست و می‌تونه جای دیگر هم باشه؛ ولی به محض این‌که شرایط فراهم بشه من ترجیح می‌دم حضورا در کشور خودم باشم، در میان هم‌میهنان خودم باشم، و شاید این باعث ریزش سریع‌تر نیروها و پیوستن‌شون به این جریان بشه و اصولا اون شور و هیجانی که لازم داریم در این مبارزه. ‏بدانید که من حاضرم تمام ریسک‌های لازم و حساب‌شده رو در این مورد بگیرم و بتونم به مملکتم برگردم.»

🔴 مهم! امشب احتمالا حملات سنگینی به ایست های بازرسی، نیروی انتظامی و... صورت بگیره. همزمان به دلیل چهارشنبه سوری احتمالا درگیری مسلحانه در داخل کشور راه بیفته.
⚠️ به هیچ وجه اگه کار ضروری ندارین از خونه خارج نشین و این پیامو برای همه دوستان و هر کی جونش براتون مهمه ارسال کنین، امشب شب سنگینی خواهد بود.

بعد از ترور لاریجانی و غلامرضا سلیمانی( یکی از فرماندهان اصلی بسیج) ، دفتر نتانیاهو اعلام کرد که دستور ترور تمام مقامات اصلی صادر شده و چند روز آینده به شدت مهمه.

Repost from LOL
ترامپ کی ایرانو ایالت شماره ی ۵۲امریکا اعلام میکنی؟

Repost from LOL
ترامپ، ونزوئلا را «ایالت شماره ۵۱ آمریکا» اعلام کرد! @loltextt

ماه رمضون خوبی برای علی‌ها نبود

ممنون عموها

🔴 سنتکام: به ضربه زدن به جمهوری ‌اسلامی ادامه میدیم.

تخمشم باهاش بوده اونم مرده ظاهرا

🚨 ارتش اسرائیل: بالغ بر ۹۰٪ فرماندهان بسیج جمهوری‌اسلامی شب گذشته کشته شدند.

🚨 معاون فرمانده کل بسیج توسط اسرائیل ترور شد.

بازم شکر

رهبر مقوایی منظورشه