ar
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

الذهاب إلى القناة على Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

إظهار المزيد
2 686
المشتركون
-624 ساعات
-67 أيام
+2630 أيام
أرشيف المشاركات
رویترز گفت: رهبر جدید ایران در نشست سیاست خارجی پیشنهادهایی برای کاهش تنش یا صلح با آمریکا را رد کرد

لاریجانی پر✅🤲🏽

همزمان با جنگ، توی تهران و کرج داره طوفان میاد و عین صحنه های آخرالزمانی و فیلمای ترسناک شده.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در پیامی ویدیویی با تبریک نوروز به مردم شجاع ایران، این جشن را نماد پیروزی نور بر تاریکی
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در پیامی ویدیویی با تبریک نوروز به مردم شجاع ایران، این جشن را نماد پیروزی نور بر تاریکی و نیکی بر بدی خواند و برای ایرانیان سالی همراه با آزادی و امید آرزو کرد. نتانیاهو در پیام خود گفت مردم شجاع ایران، مانند هر سال، عید خوبی را برای شما آرزو دارم، عیدی که با جشنواره نور آغاز می‌شود. این جشن نشانگر باور دیرینه مردم ایران است که نور بر تاریکی پیروز خواهد شد و نیکی بر بدی پیروز خواهد شد. او افزود امسال این عید معنای ویژه‌ای دارد. آن را با دوستان، خانواده و عزیزانتان جشن بگیرید. از این فرصت استفاده می‌کنم و نوروزی شاد سالی سرشار از آزادی و آغازی نو از امید برای همه شما دوستان عزیزم آرزو می‌کنم. نوروز پیروز پاینده ایران. https://iranintl.com/202603169990

‏دلای ما خونیه، شایعاتی پیرامون تمایلات جنسی رهبر ما وجود دارد.

ترکیب قرنطینه با خانواده و pms جالب نیست اصلا توصیه نمیکنم

جنگ ترسناک نیست. زندگی کنار اینا تو یه کشور ترسناکه.
جنگ ترسناک نیست. زندگی کنار اینا تو یه کشور ترسناکه.

دوستان برای فردا هیچ فراخوانی صادر نشده/ کوناتونو سفت بچسبید و بشینید خونه واقعا از در حیاطم بیرون نرید ☝🏽

🚨 همین الان صفحه اول نیویورک پست: "مجتبی خامنه ای همجنسگرا است"
🚨 همین الان صفحه اول نیویورک پست: "مجتبی خامنه ای همجنسگرا است"

‏مصاحبه پرستار های بیمارستان رجایی که مورد تجاوز قرار گرفتند را شنیدم و خون گریه کردم ‏شدت عارضه ها بحدی بوده که روده هاشون را برداشتن و برای مدفوع کردن کولوستومی شدند و‌ رحم یکی شون خارج شده و اون یکی هم احتمالا رحمش را از دست میده ‏تازه میگفتن ساعت هایی که بهشون تجاوز نمیشده میبردنشون با چشم بسته بالای یک جای بلند و از اونجا پرتاب میشدن پایین ‏این موضوع را قبلا از خیلی از کسانیکه شکنجه شدن شنیدم ‏چقدر این عوامل ج ا کثیف هستند ‏واقعا هر چیزی سرشون بیاد این روزها حقشونه ‏بمونن بجنگن تا دونه دونه نابود شن ‏⁦

‏من نمی‌تونم بگم نه به جنگ. چون آزار روحی، جسمی و جنسی دو پرستار زن، «تجاوز با انگشت» و «تجاوز ماموران به صورت گروهی و دو سه نفره و در طی روزهای متوالی» و «وارد کردن یک جسم خارجی به مقعد» تا جایی که منجر به برداشتن بخشی از روده و خارج‌کردن رحم آنها بشه، برای من امری عادی یا قابل پذیرش و مدارا نیست. جمهوری اسلامی اینه. خود واقعیشه. بعد از این هم، اگه باقی بمونه، همین خواهد بود.

AnimatedSticker.tgs0.30 KB

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مأموران امنیتی جمهوری اسلامی را «اراذل و اوباش» خواند و شکل نگرفتن تظاهرات اعتراضی در ایران از زمان آغاز جنگ اخیر را «قابل درک» دانست. آقای ترامپ که در هواپیمای ریاست‌جمهوری صحبت می‌کرد در پاسخ به سؤالی درباره اعتراض‌ها در ایران گفت: «شما با اراذل و اوباش و افراد وحشتناکی سر و کار دارید. با افرادی خشن و شرور سر و کار دارید، و این مربوط به رهبری و افراد زیر دست آنها، ارتش یا پلیس آنهاست.» رئیس‌جمهور آمریکا به هشدارهای متعدد نهادهای قضایی و امنیتی جمهوری اسلامی به مردم درباره اعتراض احتمالی اشاره کرد و گفت: «آنها به همه اطلاع داده‌اند و بیانیه‌هایی منتشر کرده‌اند که اگر اعتراض کنید، به شما شلیک می‌شود و کشته می‌شوید.» او با تأکید بر اسلحه نداشتن معترضان گفت می‌داند مردم ایران شجاع هستند، اما فکر نمی‌کند اعتراض کنند: «فکر می‌کنم اعتراض برای آنها بسیار سخت است. من کاملاً آن را درک می‌کنم. آنها گفتند، اگر اعتراض کنید، کشته خواهید شد.» رئیس جمهور آمریکا با اشاره به سرکوب اعتراض‌های دی ماه گذشته در ایران، آماری که پیشتر درباره کشته شدن ۳۲ هزار معترض در ایران گفته بود، را تکرار کرد و گفت: «دست‌کم ما فکر می‌کنیم که این تعداد بسیار بیشتر از این است. آنها ۳۲ هزار معترض را که بسیار مشتاق بودند و می‌خواستند تغییری ببینند، به ضرب گلوله کشتند...آنها کشور را نابود کرده‌اند. افرادی که آنجا را اداره می‌کنند، کشور را نابود کردند.» آقای ترامپ افزود: «فکرش را بکنید، آنها خیلی بیشتر از ۳۲ هزار نفر را به ضرب گلوله کشتند. حالا دو روز پیش اطلاعیه‌ای منتشر کردند که ما خواهیم کشت، ما به هر معترضی شلیک خواهیم کرد و او را خواهیم کشت. و آنها اسلحه ندارند، یعنی معترضان اسلحه ندارند. بنابراین کاملاً می‌توانم درک کنم که چرا این کار را نمی‌کنند.»

آخوند مادرتو گاییدم

همراه اول اومده ترافیک بین الملل ضریب ۳ گذاشته بخاطر همین ۳ برابر مصرف می‌کنه.😐

harder please

نیویورک تایمز: بن سلمان ولیعهد عربستان در تماس با ترامپ ازش خواست تا در مقابل جمهوری اسلامی سختگیرانه تر عمل کنه‌.

حداقل ۵ دیقس داره بالا سرمون دور دور میکنه🧚‍♀️

صدای جنگنده ❌ لالایی خواب ✅