ar
Feedback
Ouch

Ouch

الذهاب إلى القناة على Telegram

If they can't digest you, let them choke چانال موسیقی: @i_dont_have_spotify ناشناس: https://t.me/harfmanbot?start=1120968365 نیمه ناشناس: https://t.me/RedChtBot?start=1120968365 #not_art #متن‌بلند

إظهار المزيد
201
المشتركون
-124 ساعات
+17 أيام
+830 أيام
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+13
في 2 قنوات
مايو '26
+13
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+12
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+11
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+8
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+3
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+5
في 1 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+14
في 1 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+16
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+21
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+17
في 3 قنوات
Get PRO
مايو '25
+15
في 3 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+20
في 3 قنوات
Get PRO
مارس '25
+10
في 2 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+12
في 2 قنوات
Get PRO
يناير '25
+26
في 2 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+17
في 6 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+14
في 3 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+16
في 4 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+21
في 6 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+38
في 5 قنوات
Get PRO
يوليو '240
في 3 قنوات
Get PRO
يونيو '240
في 6 قنوات
Get PRO
مايو '240
في 4 قنوات
Get PRO
أبريل '240
في 5 قنوات
Get PRO
مارس '24
+96
في 9 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
23 يونيو0
22 يونيو0
21 يونيو+2
20 يونيو0
19 يونيو+1
18 يونيو+1
17 يونيو0
16 يونيو0
15 يونيو0
14 يونيو+3
13 يونيو+1
12 يونيو0
11 يونيو0
10 يونيو0
09 يونيو0
08 يونيو0
07 يونيو0
06 يونيو0
05 يونيو+1
04 يونيو+1
03 يونيو+2
02 يونيو0
01 يونيو+1
منشورات القناة
مطمئنم اگر تو یک فندوم باشم زندگیم خیلی بهتره

2
انرژی گرونه میخوایم محیط زیست رو نجات بدیم ولی ازونور از بزرگترین ساپورتر های نظامی اسرائیل باشیم
35
3
یکبار دیگه فقط بشنوم یک المانی کیر خر از تکنولوژی برای من حرف بزنه یک کیر میزنم تو صورتش
35
4
دو روزه بخاطر گرما گریه میکنم نمیدونم چطور ثابت کنم
38
5
همون خودمو بکشم راحت بشم به نفع همه
41
6
ایشالا وقتی واقعا استراحت میکنم که تو قبر باشم
56
7
کلا دو روز وقت داری کصکلک کنی بعدش دوباره باید خودتو بکشی
41
8
حاجی اصلا غزل الا و برنج با اونهمه تیغ رو چطور با چنگال میخورن
70
9
اصلا با تمام دوستام به نقطه نظر رسیدیم که غذا با دست نه تنها کالریش حساب نمیشه بلکه بیشترم‌ میچسبه 😔
71
10
باباا حتی اینجا تو مازندران همه با دست غذا میخوریم چیه اینا فاز روشن فکر بودن برداشتن کسخولا الان با قاشق چنگال ویکتوریاییت غذا بخوری وضع مملکت قراره بهتر شه؟؟ کسکشا میرینن تو مغزمون مردم چه دغدغه هایی دارن جدی.
66
11
همین دیگه من ازین انکار کردنه بدم میاد. چه به دلش خوش نیاد چه رسمه واقعا رسم بیخودی باشه، هیچکدوم مربوط به فرهنگ ایرانی نیست؛ فرهنگ عربه، فرهنگ هنده فرهنگ پاکستانه. در حالی که تا وقتی نخوای قبول کنی چی تو مملکتت واقعا رسمه قرارم نیست بفهمی چی تو مملکتت مشکله
52
12
به همون نسبت هم باید قبول کنه چمیدونم یک سری اداب رسوم بی ازاری هستن در جاهای مختلف ایران مثل با دست غذا خوردن، یا چمیدونم رسم یک مدل مخصوص قهوه خوردن یا تتوی صورت زدن
46
13
اینو باید اول یک ایرانی قبول کنه که مثلا سالهاست کشورش روی زن ستیزی داره می‌چرخه کما اینکه این خیلی بده.
43
14
بحث من اون انکاره که هرچیزی که بده(کودک همسری) یا فلانی در ذهن خودش بد میدونه (مثل‌ با دست غذا خوردن) ولی در ایران وجود داره اصلاااا برای ما نیست و کلا ایرانیا هیچ کار بدی نمیکنن اینا فقط از کشورای اطراف ما میاد و ما از همه اینا برتریم.
49
15
اره بد گفتم میدونی منظورم چیه؟ بحث اینه هربار با ایرانیا حرف میزنم فقط کارشون انکاره. نمیخوان قبول کنن مثلا زن ستیزی هم همونقدر تو فرهنگ ما قویه که چمیدونم مهمون نوازی. دوست دارن بخشهایی که پسند خودشونه یا چهره‌ی ایرانی رو خراب نمیکنه رو قبول کنن ولی به بخشی که میرسه که با تصویرشون از یک فرهنگ ایده ال مداخله رو داره رو انکار کنن
58
16
https://t.me/idiotmehere/54616 متوجه حرفت هستم واقعا ولی کودک همسری رسم و رسوم نیست و فرهنگ و هرگیهم که هست باید نکوهش بشه تو نوشته تو انگار اینجور نیست و در کنار رسم و رسوم و اینا اومده
63
17
چی؟ « مگه پاکستانیم؟» خیلی از گیلانیا سالهاست با دست غذا میخورن یا یه سری غذاها رو با دست میخورن. عنم میگیره ازین متوهما. همی
چی؟ « مگه پاکستانیم؟» خیلی از گیلانیا سالهاست با دست غذا میخورن یا یه سری غذاها رو با دست میخورن. عنم میگیره ازین متوهما. همیش میخواید یک ایده الی از فرهنگ ایرانی برای خودتون بسازید و بگید هرکسی، هرجای ایران، مخالف اون یپش می‌ره پس بی فرهنگه و ایرانی نیست‌. میخواید بگید اسلام جزو فرهنگ ایرانی نیست، میخواید بگید چمیدونم کودک همسری از فرهنگ ایران نیست، زن ستیزی از فرهنگ ایران نیست، غذا با دست خوردن از فرهنگ ایران نیست، فلان شلوارو پوشیدن و فلان رسم رو داشتن و فلان زبان رو حرف زدن از فرهنگ ایران نیست. معلوم هم نمیشه اخر سر این «فرهنگ ایرانی» خیالی چی هست و دقیقا رسم و رسومات قومیت های مختلف کجای این فرهنگ قرار میگیره؟
66
18
چی بگم والا فکر کن بتونی بری چمیدونم کلاس نقاشی روی ظروف سفالی یا کلاس پیانو یا کلاس شطرنج بعد بجاش بگی نه بنظرم بهترین و مفید ترین گزینه گذراندن وقت برای کودک بسیار تاثیر پذیرم رفتن به کلاسیه که توش یک کتاب رو درس میدن که یاد میده چطوری زنت رو بزنی 🫶
76
19
اگه بهم نگن اسلاموفوب، چون خب کصخولن
73
20
حاجی مگه آلمان نرفتی ؟ چرا جای کلاس درس میرن کلاس قرآن😭😭😭😭😭
74