ar
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

الذهاب إلى القناة على Telegram

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

إظهار المزيد
3 571
المشتركون
-224 ساعات
-57 أيام
-5030 أيام
أرشيف المشاركات
فعالیت های بلاکچینی روی شبکه ترون افزایش پیدا کرده. اخیرا یک‌سری میم کوین روی این شبکه درحال پامپ هستند و باعث بالارفتن قیمت ترون هم شده. اگر فعالیت میکنید دقت کنید در خرید هاتون.

#etf #btc #eth اوضاع ETF ها تا به امروز. 💠Blockunity
#etf #btc #eth اوضاع ETF ها تا به امروز. 💠Blockunity

دوستان اطلاع بدم که توکن Dogs هنوز لیست نشده! چیزی که توی Lbank داره نشون میده توکن اسکمه! حواستون باشه

https://x.com/yasharsaljoughi/status/1825918474905870744?s=19 توی این توییت کامل توضیح دادم چه اتفاقی در اصل برای همستر داره میوفته

بیتکوین در ناحیه ۶۱ هزار هست. حواستون باشه

دوستان ۴ نفر ما تکمیل شد.

#dogs در بررسی ساپلای و مقایسه این میم کوین با میمکوین های دیگه میشه گفت نسبتا ساپلای کمتری داره. اکثر میم کوین های با نماد حیوون مثل Shib Pepe Bonk ساپلای تریلیون عددی دارند اگر بخوایم این ارز رو در اون دسته قرار بدیم و بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار براش در نظر بگیریم که عملا میشه بالاتر از #not, پ.ن: چون نماد این سگ برگرفته از نقاشی خود پاول هست و عملا یک میم محسوب میشه میتونه این اتفاق بیوفته و بیشتر از ناتکوین بشه! با اون میزان پول میتونیم بگیم تا 0.005$ میتونه بره. نحوه محاسبه دارایی خودتون: بالاترین حالت 0.005× تعداد توکنی که دارید کمترین حالت 0.001×تعداد توکنی که دارید 💠Blockunity

خواستم اضافه کنم به این پیام که بعضی از توکن ها رو متاسفانه نمیشه سواپ کرد و راه حل داخل مثلا تراست ولت براش وجود نداره برای سواپ .مثلا توکن Fantom روی شبکه Bep2 من خودم چندین تا توکن داشتم که غیر قابل سواپ بود داخل کیف پولا راه حلی که برام جواب داد swap space هست که خیلی ساده باهاش تونستم توکن ها سواپ کنم به ارز دیگه ای یا که سواپ کنم روی شبکه دیگه ای . گفتم شاید برای دوستان مفید باشه

تا اخر این ماه هرچی توکن روی bep2 دارید سواپ کنید به bnb bep2 و بعد ببرید روی bep20. برای انجام سواپ هم حتما bnb bep2 باید داشته باشید برای کارمزد تراکنش. اگر انجام ندید تمام توکن هاتون روی شبکه bep2 میسوزه.

#btc 4H https://www.tradingview.com/x/PbHAknId برای بیتکوین روند صعودی کوتاه مدت و بعد نزولی در نظر دارم. حرکت به سقف کانال ۶۲۳۰۰ و بعد ریزش ۵۵ هزار دلار . البته بیتکوین تا ۶۵۳۰۰ میتونه ادامه بده ولی اگر بالای این محدوده کلوز نده ریزش رو داریم تا پله اول همون محدوده ۵۵۳۰۰ هست. ‼️دوستان دیدگاه ها نظر شخصی هست و خودتون بررسی انجام بدید برای نقطه ورود یا خروج و مدیریت سرمایه‼️ DYOR 💠Blockunity

#eth 4H https://www.tradingview.com/x/h8U1VSmd دیدگاه کلی عملا صعودی کوتاه مدت و بعد ریزشی هست و نقض اش هم شکست محدوه ۲۹۴۰ هست. برگشت در پله اول ۲۴۴۵ دلار هست. ‼️دوستان دیدگاه ها نظر شخصی هست و خودتون بررسی انجام بدید برای نقطه ورود یا خروج و مدیریت سرمایه‼️ DYOR 💠Blockunity

‼️دوستان این دیدگاه هفتگی هست و در ادامه دیدگاه ۴ ساعته رو میگم.

#eth برای اتریوم اگر بیتکوین بریزه محدوده ۲۳۰۰ رو میبینم.

کندل ویکلی #btc کندل رنج هست بهترین حالت برای بیتکوین ۶۳۴۰۰ رو میبینم مگر بالای این عدد کلوز کندل بده در هفتگی! دقت کنید در تایم هفتگی. (کم میبینم) با توجه به کندل هفته گذشته و بلند بودن شدو کندل قبلی عدد ۵۲۵۰۰ میتونه در هفته های اینده که محتمل میدونم بیشتر بیاد این محدوده رو پر کنه و بعد برگرده به بالا. پس توقع برگشت به ۵۲۵۰۰ دارم (محدوده هست ۵۲۵۰۰-۵۳۵۸۰) ‼️دوستان دیدگاه ها نظر شخصی هست و خودتون بررسی انجام بدید برای نقطه ورود یا خروج و مدیریت سرمایه‼️ DYOR 💠Blockunity

#btc خسته کننده اس این رنج آلت کوین ها فقط ریکاوری میکنند!

خب یکی از دوستان لطف کردند و تذکر دادند که این خبر عملا جنبه اطلاعاتی نداره و بیشتر تبلیغاتی بوده برای پروژه خود Simple. اینکه همستر اسکم داره میشه یا توکن میده و چه ارزشی داره باید بزاریم زمان مشخص کنه. ایراد توی بررسی خبر از طرف من بود و عملا میشه گفت دیس اینفو یا اطلاعات غلط نشر کردیم. عذرخواهی میکنم از همگی. اگر فعال همستر هستید پروژه همون ساختار رو داره و خودتون تصمیم به ادامه دارید یا خیر. پست منتشر شده درباره پیام الکس هم پاک میشه که دیس اینفو داده نشه! و نکته اخر نظر من نسبت به هایپ ton تغییری نکرده و از نظر من هایپ اش خوابید. و اینکه بخش دوم صحبت درباره همستر مبنی بر فارم کردن کاربر کاملا پا برجاست اما اینکه پروژه اسکم شده یا قراره لیست نشه اشتباه من بوده در بررسی خبر. #یاشار #همستر

یکی از دوستان گوش زد کرد و گفت کلمه May be استفاده کرده که بتونن باز فردا بزنند زیر حرفشون! حواستون درکل باشه. تشکر از مهیار

یادم رفت بگم نحوه بازیابی ارز ها هم هست

چنتا از دوستان سوال پرسیدند که چه مباحثی قراره مطرح بشه: بلاکچین ها کارکرد با ولت ها امنیت دکس دیفای بریدج تعامل با بلاکچین ها نحوه درامد زایی از دیفای بررسی پروژه ها به صورت کلی تاپیک ها این هست که در طول دوره هر کدوم باز میشه و عمیق تر وارد میشیم.

با این اتفاق بهتره یکم از اکوسیستم #TON فاصله بگیرید چون احتمال زیاد خروج کاربر اش زیاد خواهد شد. داگز اخرین پروژه موفق این اکوسیستم میتونه باشه. هایپ The Open Network (TON) تموم شده از نظر من.