ar
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

الذهاب إلى القناة على Telegram

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

إظهار المزيد
3 571
المشتركون
-224 ساعات
-57 أيام
-5030 أيام
أرشيف المشاركات
همستر گویا قرار نیست لیست بشه! خبری از سمت فاندر اش منتشر شده که لیست شدن اش منتفی شده. منطقی بود! بیش از ۲۰۰میلیون کاربر بیش
همستر گویا قرار نیست لیست بشه! خبری از سمت فاندر اش منتشر شده که لیست شدن اش منتفی شده. منطقی بود! بیش از ۲۰۰میلیون کاربر بیش از چندین ماه فارم شدن قبلا هم گفته بودم همستر چاقو دولبه شده بود ایردراپ به این حجم خیلی ناچیز میشد. پس باخت رو قبول کردند و شاید تبدیل میشه به یک سرگرمی که هیچ درامدی نخواهد داشت. اما این وسط بیشترین برد رو تیم این پروژه با فارم کردن کاربر کرد. درامد یوتوب درامد از بازی هایی که نصب کردند افراد برای کسب امتیاز و توییتر و باقی عملا کاربر فارم شد و یک عده با وعده پولدار کردن افراد خودشون پولدار شدند. #اسکم 💠Blockunity

خب بعد از چند هفته بلاخره تصمیم گرفتم این کار رو بعد از این همه سال انجام بدم. برای شروع فعلا ۴ نفر رو میتونم قبول کنم. این ۴ نفر تعیین سطح میشند. تعداد جلسات بر اساس میزان اطلاعات خواهد بود ولی بیشترین تعداد ۱۲ جلسه لایو ۱ساعت و نیم هست. هزینه شرکت از ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار خواهد بود و بستگی به میزان اطلاعات و زمانی که قراره بزاریم هست. ‼️هزینه بعد از جلسه دوم در یک ولت چند امضایی قرار میگیره و در انتهای دوره در صورت رضایت هزینه جابجا میشه یا برگشت داده میشه. ❓چه کسانی میتونند شرکت کنند؟ همه حتی کسایی که اطلاعاتی از بلاکچین ندارند. اولویت این چهار نفر به قدمت فعالیت و حضور اشون در آکادمی هست. جلسه تعیین سطح رو بعد از مشخص شدن این ۴ عزیز بهشون اعلام میشه. دوستانی که دوست دارند شرکت کنند پیام بدند بهم. اگر هم سوالی هست داخل تاپیک ری اکشن بپرسید ممنون. @yasharsaljoughi

#یادآوری https://youtu.be/4AWzQjK2m10?si=We-6iYL6IyG4xTHD پ.ن: ۱۲ یا ۲۴ کلمه رو با دقت بیشتری نگه داری کنید و برای گوشی هم رمز های بیومتریک مثل اثر انگشت یا Face ID بزارید.

روز همگی بخیر همونطور که میدونید این چند روز خیلی نسبت به صرافی های ایرانی صحبت شده حالا مشکل کجاس با اینکه ما چندین سال نسبت به انجام معاملات باصرافی ایرانی اخطار دادیم و گاها راه حل هم ارائه دادیم، چون سایت Arkham اومده نوبیتکس رو اضافه کرده تازه ملت متوجه خطر شدند. یادبگیرید که با موج خبری تحت تاثیر قرار نگیرید. معاملات با صرافی های ایرانی از روز اول رصد میشده و نیاز به Arkham نبوده. راه حل هم چندین بار گفتیم: استفاده از ولت های واسطه یکبار مصرف استفاده از میکسر ها. متاسفانه تا زمانی که رژیم FATF رو تایید نکنه شما در لیست سیاه هستید. و اینکه بازم تاکیید میکنم از USDT یا تتر استفاده نکنید، جایگزین USDC و DAI هست (اینا هم ریسکی اند) و خطر فریز شدن ندارند. مخلصیم

👀

#dogs خب اطلاعات نشر شده غلط بوده و ساپلای این پروژه ۵۵۰میلیارد عدد هست و با همون نوع محاسبه ای که کردیم: $1B = $0.0018 هر ۱۰
#dogs خب اطلاعات نشر شده غلط بوده و ساپلای این پروژه ۵۵۰میلیارد عدد هست و با همون نوع محاسبه ای که کردیم: $1B = $0.0018 هر ۱۰ هزارتا عدد میشه ۱۸دلار در ارتباط با نوبیتکس هم میشه گفت دیتا غلط بوده که این صرافی هولدر توکن هست.

#vitalik #eth متاسفانه دیس اینفو (اطلاعات غلط) در ارتباط با جابجایی اتریوم توسط ویتالیک درحال پخش هست که گفته میشه ویتالیک ۲۰
#vitalik #eth متاسفانه دیس اینفو (اطلاعات غلط) در ارتباط با جابجایی اتریوم توسط ویتالیک درحال پخش هست که گفته میشه ویتالیک ۲۰۰عدد اتریوم رو نقد کرده! در حالی که این جابجایی به صرافی کراکن برای دونیت به یک خیریه بوده و نه نقد کردن اتریوم توسط ویتالیک. یکم دوستان با دقت بیشتری اخبار رو دنبال کنید. منبع

#نظر_شخصی با توجه به هایپ پروژه های تلگرامی و ساده بودن این پروژه توی دراپ به نظرم مارکت کپ ۱ونیم میلیاردی رو میتونه ببینه. توقع رد کردن #notcoin رو از این پروژه ندارم.

#dogs در بخش توکونومیک این پروژه لیست صرافی هارو میتونید ببینید( با خط قرمز مشخص شده) که صرافی ایرانی نوبیتکس توجه رو جلب میک
#dogs در بخش توکونومیک این پروژه لیست صرافی هارو میتونید ببینید( با خط قرمز مشخص شده) که صرافی ایرانی نوبیتکس توجه رو جلب میکنه! چطور این صرافی ۷ درصد از ساپلای رو داره؟! این صرافی جز صرافی های رد فلگ هست بخاطر دست داشتن در پولشویی و مبادلات با ارگان های تروریستی!!! نکته مهم‼️: اگر میخواید به مشکل نخورید اصلا توکن اتون رو به این صرافی انتقال ندید!

#dogs پروژه داگز قرار هست چند روز آینده در چند صرافی لیست بشه و قابل خرید و فروش بشه. توضیح: این پلتفرم تمرکز روی استیکر های
#dogs پروژه داگز قرار هست چند روز آینده در چند صرافی لیست بشه و قابل خرید و فروش بشه. توضیح: این پلتفرم تمرکز روی استیکر های خاص گذاشته که در آینده میتونه جالب باشه. ⚠️ساپلای این پروژه نزدیک به ۲۰۰میلیارد عدد هست و طبق دیتای خود ربات نزدیک به ۴۲ میلیون کاربر داره. 🔔پیشبینی قیمتی: با توجه به ساپلای ۲۰۰میلیاردی در صورت گرفتن مارکت ۱میلیارد دلار هر ۱۰هزار عدد این ارز به ارزش ۵۰دلار خواهد بود. و درصورت گرفتن مارکت نیم میلیارد دلاری ارزش هر ۱۰هزار عدد ۲۵ دلار خواهد بود. پ‌.ن: برای محاسبه قیمت : مارکت کپ مد نظر تقسیم بر ساپلای $1,000,000,000/200,000,000,000= $0.005 💠Blockunity

برای اتریوم هم اگر بیت محدوده رو از دست بده ۲۴۶۰ رو توقع دارم. #eth

#btc درصورت از دست رفتن ۵۷ هزار محدوده ۵۵۵۶۰ میتونه ناحیه برخورد باشه. #نظر_شخصی

تورم امریکا به زیر ۳ درصد رسید

Repost from Watcher Guru
BREAKING: 🇺🇸 US inflation falls to 2.9%, lower than expectations. @WatcherGuru

#mtgox بیتکوین های MtGox دوباره تکون خوردند و اینبار ۲میلیارد دلار حجم بیتکوین ها هست. حواستون باشه. 💠Blockunity

یکی از این دوستان رو پیدا کردم ۳ نفر دیگه موندن. اگر هستید بهم لطفا پیام بدید. @yasharsaljoughi

https://app.poap.xyz/token/5327647 این Poap ما به مناسبت تغییر اسم و لوگو دادیم و چک کردم کلا ۴ نفر اون موقع گرفته بودن اش! ی
https://app.poap.xyz/token/5327647 این Poap ما به مناسبت تغییر اسم و لوگو دادیم و چک کردم کلا ۴ نفر اون موقع گرفته بودن اش! یادگاری بود عملا ولی خب دوس دارم بدونم این ۴ نفر هستند تو جمع یا خیر.

ببینم کسی هست توی اعضا که این NFT Poap مارو داشته باشه؟

#sui سوئی شد ۱ دلار

دوستان یه کانالی هست به اسم کانال رادمهر شاید به چشمتون خورده باشه از طریق همین تبلیغات تلگرامیم کلی تبلیغات میکنه این چند وقت اخیر حالا کار این رادمهر چیه میاد توکن میسازه همون توکن قالب ملت میکنه شما میری میخری اون توکنو و در واقعا پولتون freeze میشه دیگه نمیتونید بفروشید لطفا خیلی دقت کنید که اسیر اینجور افراد نشید #اسکم #کلاهبرداری