آرامش🍃
الذهاب إلى القناة على Telegram
آرامش محصول تفکر نیست ،آرامش هنر نیندیشیدن به انبوه مسائلی است که ارزش فکر کردن را ندارد . 👌
إظهار المزيد754
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
جاري تحميل البيانات...
القنوات المماثلة
سحابة العلامات
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+6
في 0 قنوات
مايو '26
+2
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+2
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+2
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+8
في 4 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+10
في 4 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+6
في 2 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+5
في 2 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+10
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+11
في 2 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+9
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+13
في 3 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+15
في 38 قنوات
Get PRO
مارس '25
+16
في 2 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+8
في 6 قنوات
Get PRO
يناير '25
+49
في 1 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+74
في 63 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+49
في 4 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+64
في 4 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+141
في 2 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+193
في 43 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+339
في 55 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+178
في 5 قنوات
Get PRO
مايو '24
+146
في 2 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+138
في 4 قنوات
Get PRO
مارس '24
+115
في 1 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+137
في 1 قنوات
Get PRO
يناير '24
+174
في 6 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+186
في 2 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 22 يونيو | 0 | |||
| 21 يونيو | 0 | |||
| 20 يونيو | 0 | |||
| 19 يونيو | 0 | |||
| 18 يونيو | 0 | |||
| 17 يونيو | 0 | |||
| 16 يونيو | 0 | |||
| 15 يونيو | 0 | |||
| 14 يونيو | +2 | |||
| 13 يونيو | 0 | |||
| 12 يونيو | 0 | |||
| 11 يونيو | 0 | |||
| 10 يونيو | 0 | |||
| 09 يونيو | 0 | |||
| 08 يونيو | +2 | |||
| 07 يونيو | 0 | |||
| 06 يونيو | 0 | |||
| 05 يونيو | +1 | |||
| 04 يونيو | 0 | |||
| 03 يونيو | 0 | |||
| 02 يونيو | 0 | |||
| 01 يونيو | +1 |
منشورات القناة
.
کلمه ی "بعداً " را از زندگی ات حذف کن
اگر کاری را باید شروع کنی، بکن
اگر حرفی را باید بزنی، بزن
اگر جایی برای رفتن داری، برو
اگر کتابی را باید بخوانی، بخوان
اگر عادتی را باید تغییر بدهی، بده
اگر محبتی را باید ابراز کنی، بکن
اگر درسی را باید یاد بگیری، بگیر
فردا برای همه، حتمی نیست...
| 2 | تو این روزا تنها چاییه که
آدمو حمایت روحی میکنه…🤌🏻☕️🥰 | 31 |
| 3 | .
وقتی تو را دوست می دارم
بارانِ سبز می بارم
بارانِ آبی
بارانِ سرخ
بارانی از هر رنگی !
مژه هایم گندم،
انگور،
انجیر،
ریحان،
لیمو،
می آورند ...
وقتی تو را دوست می دارم
از من ماه طلوع می کند
تابستان زاده می شود
گنجشکانِ مهاجر باز می گردند
چشمه ها پرآب می شوند
وقتی می روم قهوه خانه
دوستانم فکر می کنند !
من باغ هستم ....
#نزار_قبانی | 64 |
| 4 | دلم کسی را میخواهد که دنیای درونم را از چشمانم بخواند
که بداند چگونه دستانم را بگیرد
که بداند چگونه مرا از ورطه ی سکوت بیرون بکشد
که بداند چقدر مرا در آغوشش نگه دارد و کی سرش را عقب بیاورد و به چشمانم نگاه کند که قلبم آرام بگیرد..
دلم این چیزهای ساده ی نیست در جهان را میخواهد
#لوییز | 60 |
| 5 | تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته
جهانی که هر انسانی تو اون خوشبخته خوشبخته
جهانی که تو اون پول و نژاد وقدرت ارزش نیست
جواب هم صدایی ها پلیس ضد شورش نیست
نه بمب هسته ای داره نه بمب افکن نه خمپاره
دیگه هیچ بچه ای پاشو روی مین جا نمیزاره
همه آزاد آزادن همه بی درد بی دردن
تو روزنامه نمیخونی نهنگ ها خودکشی کردن | 304 |
| 6 | ....یادت باشد من کنار تو هستم؛
یادت باشد که می توانیم کنار همدیگر سکوت کنیم یا گریه کنیم و صدای سکوت هم دیگر را بشنویم. عزیزم من درست اینجا کنار تو هستم نه در مقابلت. دوام می آوریم ، به تو قول می دهم...
@aaaraaam | 141 |
| 7 | .
عشق آن است كه
هزار بار دوستت داشته باشم
و هربار حس كنم اولين بارى است
كه دوستت دارم
#نزار_قبانی | 127 |
| 8 | .
که در هجوم خزان
جانِ این جهان گم شد...
چه قصه ای؟!
که در آوارِ این زمان گم شد...
رسید قاصدِ ظلمت
به خانۀ خورشید
زمین سیاه شد و رنگِ آسمان گم شد!!
@aaaraaam
| 231 |
| 9 | اگر من اینجا گریه کنم
آیا در دوردستها
گونههای تو خیس خواهند شد؟
#جمال_ثریا
@aaaraaam | 231 |
| 10 | .
«سختمه که نه بگم؛ حس میکنم با نه گفتن، چیزی رو از کسی دریغ کردم.»
اما شاید بد نباشه گاهی اینطور نگاهش کنیم:
نه گفتن، همیشه محروم کردنِ دیگری نیست؛ گاهی فقط به این معناست که بالاخره به خودت حقِ انتخاب، استراحت، امنیت یا مرزهای سالم هدیه کردی! همین. | 185 |
| 11 | زیباترین احساسات، آنهایی هستند که نمیدانی چگونه بیانشان کنی …
آرامش | 532 |
| 12 | .
گاهی آدمهای مسئولیتپذیر و همدل یک اشتباه رایج میکنند، آنها ارزش خودشان را با میزان انرژیای که برای دیگران خرج میکنند میسنجند
در نتیجه:
بیشتر از حد لازم توضیح میدهند
بیشتر از حد لازم نگران میشوند
بیشتر از حد لازم فرصت میدهند
و بیشتر از حد لازم بار دیگران را به دوش میکشند | 513 |
| 13 | .
برات آرزو میکنم
هیچ وقت از غمِ زیاد به خواب نری
آرزو میکنم خدا نذاره حیف بشی تو هیچ جای اشتباهی
آرزو میکنم که قلبی رو برای پناه داشته باشی
آرزو میکنم هم مسیر آدمایی باشی که قضاوتت نکنن
آرزو میکنم صبور باشی
که صبر همهی ماجراست...
#شبتون_آروم | 212 |
| 14 | .
هیچ کس متوجه نمی شود، از نظر روانی چقدر انرژی از یک آدم گرفته می شود تا خودش را از یک موقعیت تاریک نجات دهد.
اگر امروز یا هر روز دیگری این کار را انجام دادی؛
پس به خودت افتخار کن. | 198 |
| 15 | .
هرآنچه در قلب میگذرد را نمیتوان گفت، براى همين خدا آه، اشك، خواب طولانى، لبخند سرد و لرزش دستان را خلق كرد!!
#نزارقبانى | 538 |
| 16 | .
بالاخره که یکروز
باید با هم آشتی کنیم ...
بالاخره یکروز
باید با فوتبالیست آشتی کنیم،
با هنرمند آشتی کنیم،
با کارگر و کارمند آشتی کنیم،
با نویسنده و خواننده آشتی کنیم.
بالاخره یکروز
وقتی اَبرها را کنار زدیم،
وقتی غبار نشست،
وقتی حق به حقدار رسید
باید دوباره کنارِ هم بنشینیم،
کنارِ هم برقصیم،
کنارِ هم آواز بخوانیم ...
خشمِ انقلابی، خوب باشد یا بد،
هیچوقت ابدی نخواهد بود.
دورهاش که بگذرد
باید یاد بگیریم که هر کس
به اندازهی ما خشمگین نبود،
دشمنِ ما نیست.
هر کس مثلِ ما فکر نمیکرد،
دشمنِ ما نیست.
هر کس به بلندیِ ما فریاد نزد،
دشمنِ ما نیست.
یکروز
باید یادبگیریم
که تعدادِ دشمنانِ ما
خیلی کمتر از تصورِ ماست.
یکروز باید یاد بگیریم
که تعدادِ دوستانِمان
خیلی بیشتر از دشمنانِ ماست ...
#امیرعلی_بنیاسدی | 194 |
| 17 | .
هر چه مرهم میگذارم بند میآید مگر…!؟
ای وطن خونِ تو از اروند میآید مگر…!؟
- یاسر قنبرلو | 169 |
| 18 | .
از همهچیز خالی شدهام. نه خوشحالم نه بدحال. نه شاد، نه غمگین و نه امیدوارم یا نومید. بیگذشته و آینده، سکونی بیزمان و مکان، معلق در هیچ، همراه با نوعی آگاهی خوابزده به وجود خود، خوابی بیرویا، با چشمان باز.
#شاهرخ_مسکوب
روزها در راه | 234 |
| 19 | .
آدم ها، دردشان را پنهان مى كنند و اسمش را مى گذارند:
"من خوبم"
چون انسان از قضاوت شدن،
بيشتر از درد كشيدن
هراس دارد…! | 171 |
| 20 | .
آنچه مرا رنج میدهد این است که زندگی نکردهام...
با این حال خواهم مرد.
📚برادران کارامازوف
👤داستایوفسکی | 149 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
