مصدع اوقات
الذهاب إلى القناة على Telegram
866
المشتركون
-124 ساعات
+197 أيام
+10230 أيام
أرشيف المشاركات
865
این انرژی زنانه هم شوخی جالبی بود. قبلا کلم کیری میشد که دستام زور نداره درپوش هیچ کسشری رو باز کنم؛ الان میگم برای حفظ انرژی ✨✨💅💅زنانهم💅💅✨✨ میدم پارتنرم باز کنه. خیلی ممنون.
865
از آدمهای گندهای که سنشون از بیست و خوردهای گذشته، هنوز دارن در به در تو گوشی دنبال پارتنر میگردن و تو مجازی با این و اون لاس میزنن هم خوشم نمیاد. دلم براشون میسوزه. واقعا زشته بلا به دور.
865
این نسترن مادرقحبه هم اگه از اول حرفی میزد و میگفت این اداها چیچیه، شاید بعد از رفتنش یه چیزی میموند باقی
865
به نظرم این گرد بودن ساعت خیلی چیز خوبیه. یعنی موقع حساب و کتاب فقط از رو تصویری که تو ذهنمونه میتونیم شیش ساعت یا هفت ساعت بعد رو با جا به جایی عقربهها بفهمیم و لزومی نداره حتما جمع و تفریق کنیم. بعد اصلا اگه اولین ساعت گرد نبود یارو چجوری باید بین هر تیکه رو با این دقت به قطعات مساوی تقسیم میکرد؟ یا مثلا فکر کنید تو دبستان بهمون میگفتن باید کاردستی ساعت مستطیلی درست کنیم و همهچیزش هم باید دقیق باشه. واقعا وحشتناک میشد. به نظرم دایره از سایر اشکال هندسی لایق احترام بیشتریه و خیلی جاها نجاتمون داده جدی. ممنون.
865
روز وکیل رو به کیرم تبریک میگم که مدتهاست مسئولیت اهمیت دادن به کسشراتون رو برعهده گرفته
865
یارو رسما یه آهنگ خونده به اسم خودش. یعنی به دختره گفته بیا اسم من رو بگو و بگو بیتو سردمه. بعد احتمالا دختره گفته خب حالا اسم آهنگ رو چی میذاریم؟ اونم گفته خب معلومه دیگه، آرش.
865
معنا کلمهی جالبیه. دقت کردید؟ انگار اسم دختره. معنا. یه دختر خوشگل، قدبلند و باکلاسه که اتفاقی تو دانشگاه دیدمش و حالا دارم سعی میکنم مخش رو بزنم. میدونم که هیچوقت وارد زندگیم نمیشه چون خودش هم بخواد، باباش نمیذاره با هم ازدواج کنیم. ولی یه روز بالاخره با هم فرار میکنیم و بهش میگم «عزیزم من سالها بود که داشتم دنبال یه معنایی تو زندگیم میگشتم و حالا که پیدات کردم خیلی خوشحالم». شاممون رو میخوریم و بعد از شام قرصهام رو میاره تا بخورم. حالا که قرصها رو خوردم اون هم ناپدید میشه. از اول هم نبود، تمام مدت داشتم خودم رو گول میزدم. هیچوقت هیچ معنایی تو زندگیم نبوده و نخواهد بود. اگه معنای زندگیتون سرجاشه خوش به حالتون.
865
Repost from SUT Twitter
با من آماده شید میخوایم کنکور ارشد رو توی دو هفته جمع کنیم
«Mohammad»
@sut_tw
865
جان اسنو فقط به درد این میخوره که دعواش کنی. یعنی مفیدترین کاری که این بشر میتونه در زندگی بیفایدهش انجام بده اینه که یه جا وایسته و تو دعواش کنی. چون فقط بلده وایسته، نگاه کنه و نفس عمیق بکشه. حالا میخواد مکالمهی عادی باشه، دعوا باشه، جنگ باشه، فرقی نداره. فقط نگاه میکنه. گوز اسب سفید تایوین لنیستر از جان اسنو مفیدتره.
865
راهکاری که برای زیاد غصه خوردن میتونم پیشنهاد کنم: به این فکر کن که غصهها و ناراحتیهای الان هم مثل ناراحتیهای گذشته که تموم شدن، بالاخره تموم میشن و با ناراحتیهای جدید و بدتری جایگزین میشن. قابلی نداشت.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
