ar
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

الذهاب إلى القناة على Telegram
866
المشتركون
-124 ساعات
+197 أيام
+10230 أيام
أرشيف المشاركات
امروز خیلی ناراحتم و مشکی می‌پوشم چون سالگرد فوت پاول واکر عزیزمه. امروز خنده و شادی کنسل. (مثل روزهای قبل)

.

معلم سر کلاس: بچه‌ها دقت کنید این مبحث برای کنکورتون خیلی مهمه همون لحظه من و رفقا تو نمازخونه‌ی مدرسه:

تعداد آدم‌های چشم‌رنگی که به جز رنگی بودن چشمشون، چیز دیگه‌ای هم برای ارائه دادن داشته باشن با تعداد موهای سر علیمنصور برابری می‌کنه

یک پدری ازت دربیارم.(درحالی که لپ‌هام رو باد کردم بهت اخم می‌کنم.)

آی قربون کلامت.
آی قربون کلامت.

وقتی مردم این رو پخش کنید. ممنون.

1564737058_The_Movie_Soundtracks_Collection_Now_We_are_Free_�_2CELLOS.mp36.23 MB

چیزی که عمیقا متعجبم میکنه اینه که یه‌سری از پسرها حتی برای حفظ ظاهر هم که شده و محض رضای خدا یه ادایی در نمیارن تا لو نره که پارتنرشون رو دوست ندارن، و عجیب‌تر اینکه یه‌سری دخترها با این وجود بازهم باورشون میشه که پسره دوستشون داره. یا حضرت عباس.

اگه چیز فوروارد کردنی‌ راجع به پست‌ها هست بگید ما هم فوروارد کنیم

گاهی اوقات برای حفظ انرژی «جوادخیابانگیم» یه‌چیزهایی میگم که نه هدفی از گفتنشون دارم و نه علتی. صرفا به خاطر گل روی آقا جواد.

مجذورا هرچقدر هم که بزرگ بشن باز برای رادیکالاشون جذرن

Repost from SUT Twitter
حالا که بلک فرایدیه، لطفا لباس قربانی بودن رو از تنت دربیار و برو یه لباس جدید بخر. «شکیبا» @sut_tw

Repost from ژاژخا
Imaedeee @zhazhkha
Imaedeee @zhazhkha

«بیش از اینت گر كه در خود داشتم هر كسی را تو نمی‌انگاشتم».

😉
😉

سلام خانم تو این هوای سرد من دستام یخ کردن و لباسام هم جیب ندارن، میشه حداقل یه دستم رو بذارم‌ تو جیبتون تا گرم بشه؟ (جیب پشت)

آدم‌هایی که از لحاظ ظاهری (قیافه، قد و هیکل) خوبن، از جهتی افراد قابل‌تحمل‌تری هستن. شما یکم با افرادی که ظاهر عالی ندارن معاشرت کنی تازه می‌فهمی که چقدر پر از عقده و بدجنس هستن و چقدر از ظاهر دیگران اشکال می‌گیرن. انگار زشت بودنشون تقصیر بقیه‌ست.

ای پی‌ام‌اس آخر می‌بندمت به درخت و مادرت رو جلوی چشم‌هات میگام. بی‌پدر و مادر.