ar
Feedback
Web_programming

Web_programming

الذهاب إلى القناة على Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

إظهار المزيد
1 051
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
https://t.me/+awd6gbVNdjBkODg0 هر کسی که دوست داشت میتونه جوین بشه

بچه ها اگر‌موافق هستید میتونیم یک گروه بزنیم و دور هم‌جمع بشیم و با استفاده از مفاهیم‌بلاکچین باهم یک مسنجر peer-to-peer یا serveless برای یاد گیری و جنبه های آموزشی بنویسیم
Anonymous voting

درود امیدوارم تندرست, شادکام و پیروز باشید باز ترم به پایان رسید. ترم گذشته تجربه درس وب به گمانم از سالهای قبل بهتر بود. البته نکاتی جا ماند که امیدوارم با گذاشتن کارگاه در آینده جبران کنم. میشود کیفیت درس را با توجه به تجربه های اخیر بهتر کرد. واقعا به طور کلی کیفیت خروجی شما عزیزان نیز بهتر شده بود و ممنونم. بهتر است در آینده: - وزن backend را مجدد بیشتر کرد - بخش backend توزیع شده حداقل یک مورد مطرح شود بابت کمبودها و کاستیهای درس عذرخواهی میکنم. کانال و گروه درس متعلق به همه شماست و خواهشمندم در ادامه مسیر اگر موضوعی یا مطلبی را می بینید و یا تجربه میکنید با دیگر به اشتراک بگذارید. همچنین لطفا نقطه نظرهای خودتان را اگر دوست داشتید با من در زیر همین پست به اشتراک بگذارید دوستدار شما Yumcoder

نمره‌ها

چند سال پیش با benqi روی سروری کار میکردیم که بشود کلاینتهای تلگرام را بهش وصل کرد. پروژه اول یا cpp بود و بعد با گفتگو با هم
چند سال پیش با benqi روی سروری کار میکردیم که بشود کلاینتهای تلگرام را بهش وصل کرد. پروژه اول یا cpp بود و بعد با گفتگو با هم تصمیم گرفتیم برویم روی go . اون کار ۱۰ ماه طول کشید تا نسخه اولیه بیاید بالا و همه function ها (ارتباط در چت، گروه و تماس صوتی و…) کار کند. خیلی در آن زمان خوشحال بودم. benqi اون مسیر رو ادامه داد و لایه transport رو با kafka اصلاح کرد و یک سرمایه گذار پیدا کرد…. امروز بهم گفت امید میای توی تیم و من هم به امید اینکه مجدد خوشحال باشم پذیرفتم

سپاس از سروش عزیر برای جلسه خوب امشب @ThinKingParticle لطفا درباره جلسه و مسیر آینده در زیر این پست نظر خودتان به اشتراک بگذارید - میتوان در ادامه به طور عملی در یک چارچوب یک برنامه ساده نوشت - میتوان درباره ابزارها و سایتهای مهم در ادامه گفتگو کرد

شروع کردیم

یادآوری برای چهارشنبه👆

توی mongo میخواهیم دو تا collection را با هم join کنیم یا همان lookup و حاصل را group by کنیم. یک از collection ها ۱۰۰هزار و دیگری مثلا ۱۵ هزار رکورد دارد بزرگتر را در کوچکتر lookup / ضرب / join کنیم؟ یا برعکس کوچکتر را در بزرگتر؟

https://github.com/docker/compose/pull/9148 آقای @MehradDadar شیرینی نداره به لینک دقت کنید 👏 مبارک باشه

اگر نمره ایی در لیست نیست و یا موردی را اعتراض دارید تا فردا ظهر میتوانید یک پیغام شامل نام و نام خانوادگی شماره دانشجویی موضوع مورد اعتراض