ar
Feedback
Web_programming

Web_programming

الذهاب إلى القناة على Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

إظهار المزيد
1 051
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
Know JS and wanna know Rust? This article series https://vino.dev/blog/node-to-rust-day-1-rustup/ was ported into a free ebook: https://github.com/vinodotdev/node-to-rust/blob/master/from-javascript-to-rust.pdf (Resource not mine) Enjoy!

نمره میان‌ترم و پایان‌ترم لطفا تا ساعت ۸ امشب هر کس در این لیست نمره‌اش نیست و آزمون را شرکت کرده و فایل را ارسال کرده به من پیغام دهد در پیغام نام ۰ نام خانوادگی- شماره دانشجویی و لینکی که ارسال کرده بود را مشخص کنید

نمرات میان ترم وب ۱۴۰۰ پس از انتشار نمرات پایان ترم و پروژه برای اعتراض و بازبینی فرصت خواهم داد پس اکنون پیغام ندهید. سعی میکنم تا آخر امشب دو مورد پایان ترم و پروژه را نیز اعلام کنم

یک میانترم دیگر پیدا شده است لطفا از صاحب تقاضا میکنم به من پیغام دهد
یک میانترم دیگر پیدا شده است لطفا از صاحب تقاضا میکنم به من پیغام دهد

در طراحی api برای login برای کاربر یک کد sms میکنید و کاربر باید آن را در برنامه شما وارد کند آیا این از نظر امنیتی کافی است؟
در طراحی api برای login برای کاربر یک کد sms میکنید و کاربر باید آن را در برنامه شما وارد کند آیا این از نظر امنیتی کافی است؟ چه مخاطره‌ایی دارد؟ چرا اغلب طراحان سیستمها این گونه طراحی میکنند: یک کد تصادفی نیز درون برنامه ارسال میکنند (کاربر مشاهده نمیکند) و کد درون sms که کاربر وارد میکند در درخواست بعدی هر دو به سرور ارسال میشود و هر دو چک میشود (یا دو کد با هم ترکیب میشود و هش آن چک میشود) + time limit + rate limit

یک عدد میانترم پیدا شده است که دانشجو اطلاعات مبارک خویش را در فایل مبارک درج نکرده است لطفا در صورتی که صاحب این فایل گم‌گشت
یک عدد میانترم پیدا شده است که دانشجو اطلاعات مبارک خویش را در فایل مبارک درج نکرده است لطفا در صورتی که صاحب این فایل گم‌گشته را میشناسید به من پیغام دهید

این سوال میانترم جواب دقیق و کامل اینکه چرا خط ۱۶ بدین شکل نوشته شده است در لینک خط ۱۲ آمده است https://developer.mozilla.org
این سوال میانترم جواب دقیق و کامل اینکه چرا خط ۱۶ بدین شکل نوشته شده است در لینک خط ۱۲ آمده است https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/JavaScript/Reference/Global_Objects/Object/is چرا خط ۲۰ را نوشتیم؟ زیرا میخواهیم تابع is را حتما پشتیبانی کنیم و در واقع یک pollyfill نوشتیم

سلام 😊 ما در لیمو نیاز به یک هم‌تیمی با تجربه داریم که به تیم توسعه‌ی فرانت‌اند لیمو اضافه بشه و بتونه در حل چالش‌های پیچیده
سلام 😊 ما در لیمو نیاز به یک هم‌تیمی با تجربه داریم که به تیم توسعه‌ی فرانت‌اند لیمو اضافه بشه و بتونه در حل چالش‌های پیچیده‌ی لیمو به ما کمک کنه. در این نقش شما در توسعه‌ی قابلیت‌های جدید، انجام ریفکتورهای زیرساختی و بهبود کیفیت پیام‌رسانی لیمو درگیر خواهید بود و به مهارت‌های زیر نیاز دارید: 📌تسلط بر React و Redux 📌 تسلط بر Typescript 📌 تسلط بر HTML و CSS 📌 آشنایی با Webpack 📌 توانایی حل مسائل و چالش‌های نرم‌افزاری اگه دوست داری عضو یک تیم جوون استارتاپی باشی، لطفا رزومت رو در کوئرا یا جابینجا برای ما بفرست یا بهمون ایمیل کن.

هکرهای روس و اکرین امروز سخت مشغول‌اند! https://twitter.com/christogrozev/status/1496872413157806085?t=_p8-d4LcmbW0dnlyunc48w&s=19

لينك گروه AWS https://t.me/+935J4nGUBSg1ZjAx

کارگاه آشنایی با طراحی و برنامه نویسی قراردادهای هوشمند مباحث: - آشنایی با اسمارت‌کانترکت، مزایا و محدودیت‌های آن - بررسی برخ
کارگاه آشنایی با طراحی و برنامه نویسی قراردادهای هوشمند مباحث: - آشنایی با اسمارت‌کانترکت، مزایا و محدودیت‌های آن - بررسی برخی پروژه‌های پیاده سازی شده با اسمارت کانترکت - آشنایی کلی با فریم‌ورک‌های EVM, CosmWasm, Solana - آشنایی با طراحی و نحوه کار AMM یا Dex در فریم‌ورک CosmWasm زمان: چهارشنبه ۱۱ اسفند، ساعت ۲۰:۰۰ محل برگزاری: https://vc.sharif.edu/ch/jafarinezhad

دو کارگاه آموزشی داریم در دو هفته آینده 😁 خودم که دوست شان دارم امیدوارم برای شما نیز مفید باشد زمان و مکان را اطلاع رسانی خواهم کرد

بدبخت تر شدیم 😑

سلام وقتتون بخیر باشه کسی هست که با نرم افزار weka کار کرده باشه ؟ اگه کسی مسلط هست ممنون میشم که اطلاع بده

اگر کسی می‌تواند کمک کند برای داده‌کاوی است👇

اگر احیانا مورد خاصی رو با من هماهنگ کردید و نمرش وارد نشده است، بهم بگید تا اصلاح کنم.

نمرات درس وب: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DpubJCtuo_nVqO55_pSQj8fNBSrXnerivG_8glfbwi8/edit?usp=sharing جهت اعتراض به نمره تحقیق پایانترم به AHReccese@ جهت اعتراض به نمره ایشو پایانترم به Mamad_Jim@ جهت اعتراض به نمره تمرین 1و2و3 به همان مسوولین تمرین که تحویل داده اید بگویید. جهت اعتراض به نمره ایشو میانترم به Seyyed_Alireza_Hashemi@ جهت اعتراض به تحقیق میانترم به Mohammad_mahdi_bn@ جهت اعتراض به نمره پروژه - امتحان پایانترم و میانترم فقط و فقط به استاد درس پیغام بدهید(که هنوز نمراتش وارد نشده است :)) مهلت تمامی اعتراض ها تا پایان روز چهارشنبه این هفته است و اعتراض های بعد از این موعد هیچ بررسی ای نمی شود. بارم هر بخش نهایی نشده است لذا نپرسید(فعلا استاد درس تصمیم نهایی را اخذ نکرده اند)

بیدار شوید فراموش نکنید 🙂 ☝️ امیدوارم امسال پروژه‌های بسیار خوبی را ببینم