Baazigar™️
Share with your friends 👇 https://t.me/+Qc2Nl0gSS_jQ8uNc Username @ayushbaazigar
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Baazigar™️
تُعد قناة Baazigar™️ لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 167 184 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 781 في فئة المراهنة والكازينو والمرتبة 2 949 في منطقة الهند.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 167 184 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 08 سبتمبر, 2024، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 0، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 0، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 0%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“Share with your friends 👇
https://t.me/+Qc2Nl0gSS_jQ8uNc
Username @ayushbaazigar”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 09 سبتمبر, 2024) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة المراهنة والكازينو.
جاري تحميل البيانات...
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 01 أبريل | +111 |
| 2 | Jeet apki haar meri Sun Lena👆 | 9 227 |
| 3 | رسالة صوتية | 13 617 |
| 4 | Match Number 16,17,20.23....
Pathar ki lakeer hai.....
In Match Ko mai jeet apki haar meri ke sath karaunga.... | 2 800 |
| 5 | 15th Match....
is match me bhi dono taraf bhaw ana Pasand hai match ke according trading Kar sakte ho final Lucknow pe baithna hai... | 1 |
| 6 | 14th Match.....
Under 50-60p Rajasthan se Mumbai win karna hai...
Chhote Rate Ka jackpot bhi ban Sakta hai waha ke liye thodi extra limit rakhna....
Risky punter double jackpot cash Kar sakte hai....
Pehle Mumbai kha ke Rajasthan Under 60p se limit ke sath maal palat sakte hai.... | 1 |
| 7 | 15th Match....
is match me bhi dono taraf bhaw ana Pasand hai match ke according trading Kar sakte ho final Lucknow pe baithna hai... | 1 |
| 8 | 14th Match.....
Under 50-60p Rajasthan se Mumbai win karna hai...
Chhote Rate Ka jackpot bhi ban Sakta hai waha ke liye thodi extra limit rakhna....
Risky punter double jackpot cash Kar sakte hai....
Pehle Mumbai kha ke Rajasthan Under 60p se limit ke sath maal palat sakte hai.... | 1 |
| 9 | IPL-- 2024.....
14th Match.....
Mumbai vs Rajasthan...
M U M B A I WILL WIN...
15th Match.....
Bangalore Vs Lucknow...
L U C K N O W WILL WIN
16th Match.....
Kolkata Vs Delhi...
K O L K A T A WILL WIN
17th Match.....
Gujarat Vs Punjab...
G U J A RAT WII WIN....
18th Match.....
Chennai Vs Hyderabad
H Y D E R A B AD WILL WIN ......
19th Match.....
Rajasthan Vs Bangalore...
R A J A S T H A N WILL WIN
20th Match....
Mumbai vs Delhi...
M U M B A I WILL WIN
21st Match....
Lucknow vs Gujarat...
L U C K N O W WILL WIN
22nd Match...
Chennai Vs Kolkata...
K O L K A T A WILL WIN
23rd Match....
Punjab Vs Hyderabad...
P U N J A B WILL WIN
24th Match....
Gujarat Vs Rajasthan...
RAJASTHAN WILL WI
25th Match....
Bangalore Vs Mumbai
M U M B A I WILL WIN
Telegram Username👇
https://t.me/+Qc2Nl0gSS_jQ8uNc
Baazigar | 16 267 |
| 10 | Ye week udhne wale match Ka Nahi tha....
Kal se Sunday tak apka hai Pura week himmat mat harna dosto Jitna gya hai usse double triple ayega ....
Ek do match me jeet mil Jaye to moral Jo down ho rakha hai fir se himmat Aa jayegi...
Haarta hai insaan to harta hi hai jeet ta hai to jeet tha Hi hai abhi advance match valid rahenge....
Baaki match time to sath hu hi Apke.... | 12 241 |
| 11 | Sorry yrr bhaiyo Kismat sath Nahi De rahi hai.....
Bohat strong feeling thi aaj...
Aur risk bhi Kam tha aur profit bada...
Ye match mil Jata to kaafi Rahat milti....
Advance match valid rahenge.... | 16 011 |
| 12 | Haar to gye the haar samjh ke baith jaao ab....
Mood me hai Dhoni... | 2 040 |
| 13 | Ye Jodi jeet ki Jodi hai... | 9 173 |
| 14 | 22 Ball 68 Run Dhoni hai to mumkin hai... | 9 168 |
| 15 | Dhoni mood me dikhe to fir exit mat karna.... | 9 178 |
| 16 | Dhoni khela to udhayega Pura Nahi to ye bhi tatti Kar dega.... | 9 172 |
| 17 | Dua Karo 30p Ka rate mil Jaye bus.... | 10 200 |
| 18 | 40p Ka average rate Hoga apka....
Half Limit minus per bhi Nikal sako to Nikal Jana Match se....
Time out ke baad daily ki Tarah game dead Karna shuru Kar Diya saalo ne....
Sorry confidence sirf apko jeet dilaane ke liye tha...
Kyuki mujhe pta tha haar badi Nahi hai jeet kaafi hai...
Lekin inki chori pe Mera bhi bus Nahi....
Yaha se match ab udhnna Pasand to Nahi ab udh gya to bada dukh hoga... | 11 210 |
| 19 | Ek wicket aur bhi Aa Jaye to bhi Chennai jitega..... | 1 |
| 20 | Aaj time out aur load bhi Nahi harayega Chennai Ko.... | 15 267 |
