ar
Feedback
احسان نرگسی

احسان نرگسی

الذهاب إلى القناة على Telegram

دلبسته ی مرام کسی جز علی نباش در زندگی غلام کسی جز علی نباش

إظهار المزيد
2 066
المشتركون
+324 ساعات
+187 أيام
+8030 أيام
أرشيف المشاركات
ایام فاطمیه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ به نفس #حاج_حسین_سیب_سرخی شعر #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi @maheharaminfo

یا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَكِ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَكِ فَوَجَدَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ صَابِرَةً زمین بدون تو گم می‌کند بهارش را گرفته است جهان از تو اعتبارش را به جز تو هیچ کسی موقع مناجاتش نبرده است دل آفریدگارش را خدا به خاطر تو خلق کرد دنیا را سپس‌ سپرد به دست تو اختیارش را چه بنده ها که خدا آفریده است ولی عیان نمود فقط با تو شاهکارش‌را هر آنکه نوکری نوکر تو را کرده ست به قول مرشد ما، بسته است بارش را تو را زدند و علی‌مانده است در این بِین چگونه حفظ کند بغض ذوالفقارش را علی که دید،ولی‌کاش بعد‌از این دیگر میان شعله نبیند کسی نگارش را خوش است‌چاه که هم صحبت علی شده است خوش است وقف علی‌کرده روزگارش را به فرض کل درختان قلم شوند،_قلم چگونه وصف کند حُسن بی شمارش را برای آدمیان جا نمانده ،وقتی‌که احاطه کرده هزاران ملک مزارش را #احسان_نرگسی_رضاپور #فاطمیه @ehsannargesi

از دستِ زبانِ ما نرنجید کسی در شادیِ ما دمی نخندید کسی یک عمر به سازِ همه کس رقصیدیم یک بار به سازِ ما نرقصید کسی! #احسان_نرگسی_رضاپور 🆔 @ehsannargesi 🍃🍂🍁🍃🍂🍁🍃🍂🍁

رفتی اما خاطراتِ تو نرفت از خاطرم زندگی کردن پس از تو جز ضرر سودی نداشت #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi
رفتی اما خاطراتِ تو نرفت از خاطرم زندگی کردن پس از تو جز ضرر سودی نداشت #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi

#فایلهای_تصویری روضه | عمریست‌میگیرد‌مدد ایّـام‌فـاطمـیــه‌اوّل | شب‌اوّل شنبــه‌ ۷ ‌بهمــــن‌مــاه ۱۳۹۶ @Ghorb www.GHORB.ir

ایام فاطمیه اول/شب اول شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ به نفس #کربلایی_حنیف_طاهری شعر #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi @ghorb

تو را زدند و علی مانده است در این بِین چگونه حفظ کند بغضِ ذوالفقارش را #احسان_نرگسی_رضاپور #فاطمیه @karbalaaaaaaaa
تو را زدند و علی مانده است در این بِین چگونه حفظ کند بغضِ ذوالفقارش را #احسان_نرگسی_رضاپور #فاطمیه @karbalaaaaaaaa

هستی اش را داد تا محفوظ باشد معجرش مثل کوهی ماند پای اعتقاد و باورش وقت بیرون رفتن از خانه، حسین و مجتبی با یل ام البنین بودند در دور و برش مریم و آسیه را دیدم که می آموختند با چه شوقی درس عفت را به پای منبرش دختر نور است این بانو و بی شک آفتاب می شود مانند شمعی بی رمق در محضرش اسم او ذکر شب و روز همه آیینه هاست عصمت الله است این آیینه نام دیگرش حضرت زهرای اطهر مظهر حجب و حیاست ارث برده این عقیله حجب را از مادرش حضرت زهرای اطهر آنکه پیش کور هم چادرش را برنخواهد داشت از روی سرش هر کسی در این جهان از عفتش دم می زند یا به زهرا اقتدا کرده ست یا بر دخترش #احسان_نرگسی_رضاپور @karbalaaaaaaaa

ای دل! دلی را در جهان غمگین نباید کرد در مرگ دشمن کوچه را آذین نباید کرد #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi
ای دل! دلی را در جهان غمگین نباید کرد در مرگ دشمن کوچه را آذین نباید کرد #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi

هر کجایِ این جهان رفتم دلم بی تاب بود تازه فهمیدم سفر بی همسفر بی فایده ست #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi
هر کجایِ این جهان رفتم دلم بی تاب بود تازه فهمیدم سفر بی همسفر بی فایده ست #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi

مومنی هستم که معروف است بی ایمانی ام! سویِ دوزخ می روم با سجده ی طولانی ام دستِ تقدیرِ مرا باید گرفت و بوسه زد لطفِ او بوده چنین در چنگِ غم زندانی ام روزگار از من شکایت داشت،من از روزگار... این چه تقدیری ست خورده بر سر پیشانی ام رفتم از "آدم" بپرسم نقشه ی ابلیس چیست؟ سر تکان داد و صدا زد: من خودم قربانی ام آبرویِ رفته ی من باز می گردد مگر؟ من که رسوای‌ جهانم، از چه می ترسانی ام #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi

یا اباعبدالله در بند تو بودن آخر آزادی ست عشقم به تو یک مسئله ی بنیادی ست! از اول خلقتم غلامت هستم من معتقدم که عشق مادر زادی
یا اباعبدالله در بند تو بودن آخر آزادی ست عشقم به تو یک مسئله ی بنیادی ست! از اول خلقتم غلامت هستم من معتقدم که عشق مادر زادی ست #احسان_نرگسی_رضاپور #شب_زیارتی #شب_جمعه @ehsannargesi

رفتی که روشن تر کنی فردای ما را پر کرده عطر ناب تو دنیای ما را تیتر یک روزنامه#هگمتانه با شعری از#احسان_نرگسی_رضاپور در وصف#ش
رفتی که روشن تر کنی فردای ما را پر کرده عطر ناب تو دنیای ما را تیتر یک روزنامه#هگمتانه با شعری از#احسان_نرگسی_رضاپور در وصف#شهید علی خوش لفظ @ehsannargesi

شعر احسان نرگسی در وصف علی خوش‌لفظ رفتی که روشن‌تر کنی فردای ما را پُر کرده عطرِ نابِ تو دنیای ما را خورشید بودی، رفتی‌ و مهتاب گم شد رفتی و بُردی با خودت دلهای ما را با دست خود وا کن گره‌‌ها را که چندی ست بسته ست زنجیر تعلق پای ما را امشب کنار سفره‌ی ارباب هستی خالی کنی ای کاش آنجا، جای ما را خوش غیرت و خوش‌لفظ و خوش لحنی علی‌ جان! رفتی که روشن‌تر کنی فردای ما را 🎯 @farshamedan

آبروی رفته ی من باز می گردد مگر من که رسوای جهانم، از چه می ترسانی ام؟! #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi

دستِ تقدیرِ مرا باید گرفت و‌ بوسه زد لطف او بوده چنین در چنگِ غم زندانی ام! #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi

رفتم از "آدم" بپرسم نقشه ی ابلیس چیست؟ سر تکان داد و صدا زد: من خودم قربانی ام #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi

سلطان خراسان نه..که سلطان جهان است ثابت شده فیضش همه جا در جریان است ما را به غلامی خودش شاه پذیرفت با ما به از این بود که با
سلطان خراسان نه..که سلطان جهان است ثابت شده فیضش همه جا در جریان است ما را به غلامی خودش شاه پذیرفت با ما به از این بود که با خلق جهان است #احسان_نرگسی_رضاپور #امام_رضا @karbalaaaaaaaa

رفتی اما خاطراتِ تو نرفت از خاطرم زندگی کردن پس از تو جز ضرر سودی نداشت #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi
رفتی اما خاطراتِ تو نرفت از خاطرم زندگی کردن پس از تو جز ضرر سودی نداشت #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi

در مصافِ چشمِ خون ریزت سپر بی فایده ست غم که بیش آید شراب بیشتر بی فایده ست! هر کجای این جهان رفتم دلم بی تاب بود تازه فهمیدم سفر بی همسفر بی فایده ست دل به جنگِ عقل رفت اما خودش فهمیده بود جنگ با این اژدهایِ هفت سر بی فایده ست حفظ بودی شعرهایم را_منِ بی دست و‌پا ساده بودم ،فکر می کردم هنر بی فایده ست بی برو برگرد روزی بازمی گردی ولی بعد مرگم بازگشت تو‌ دگر بی فایده ست.. ای دل‌عاشق! حریف چشم هایش نیستی دست های خویش را بالا ببر....بی فایده ست #احسان_نرگسی_رضاپور @ehsannargesi