SevenHells
الذهاب إلى القناة على Telegram
484
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
484
سرعت تعویض مود من اینجوریه:
"زندگی زیباست. همه مردم دنیا عزیزای دل منن." ۲۳:۵۹
"میخوام همه رو بکشم. هیچکس لیاقت این زندگی رو نداره. همه باید بمیرن." ۰۰:۰۱
484
من نمی فهمم اینایی که با آیاواس حال میکنن مشکلشون با کسایی که با اندروید حال میکنن چیه و بالعکس. خب که چی؟ انگار بگی من زرد دوس دارم تو نباید آبی دوس داشته باشی.
484
شاید براتون جالب باشه که زندگی هیچ چیز جالبی نداره. حتی همین جمله هم جالب نبود. گولتون زدم.
484
هر کاری میخوابید بدون تحصیلات بکنید، بکنید. ولی حداقل سوادشو کسب کنید دیگه! رفتم عطاری دیدم زده عرقیات "تب" سرد!!!
484
«خوب به این میگویند موقعیت موبینگ. مثل بازی شطرنج چنان از همه طرف محاصره ات میکند که هر حرکتی بکنی چیزی از دست میدهی.»
484
بعضی لاغرا خوبن، قابل باورن. بعضیا دیگه قابل باورم نیستن کلن. ینی یه جوری لاغرن که هیچ آدمی قاعدتن نباید اونجوری زنده باشه و باید از پوکی استخوان و از دست دادن ماهیچه رنج ببره. 😐
484
وقتی گشنه ای سنگریزه قاطی شکر هم بذارن جلوت میخوری، چون به کمترین حدشم راضی ای. سقف آرزوهامونو اینقد کوتاه نکنیم. گشنه نباشیم!
484
تو رو خدا تسلیت و افتخار رو با هم تو یه جمله استفاده نکنین. ینی چی فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیرو تسلیت عرض مینماییم؟ کی پیروزیو تسلیت میگه نابغه؟
484
با کلی زحمت از لابلای موانع فیلتر و حجم نت و سرویس دهنده مناسب و سرعت داغون و پول این خدمات میگذرین میاین تلگرام چنل میزنین که کار بقیه رو کپی کنین؟ مغز ندارین مگه؟
484
دوستم با باباش قهر کرده، باباش یه ملیون ریخته به حسابش که باهاش آشتی کنه. من یه هفته با همه تو خونه قهر میکنم، حرف نمیزنم، غذا نمیخورم، هیچکی نمیفهمه.
484
چشمام میسوزه و دلم میخواد بخوابم و هیچ کاری هم انجام نمیدم. اما نمیخوابم. سراسر زندگیمو به همین منوال بر طبق سیستمی پیش میبرم که خودمم درکش نمیکنم.
484
یک اتفاق خیلی آزاردهنده برای من، دیدن گدایی ـه. نه که بگم من خیلی بهترم ازشون و فلان، اصلن! حتی به خودم میگم شاید منم یه وقتی حال و روزم از همینا هم بدتر شد، ولی از احمق فرض شدن بدم میاد، برای همین کمک نمیکنم. بعد همه ش با خودم میگم اگه واقعن نیاز داشت چی؟ بعد میگم اگه واقعن نیاز نداشت چی؟ و تا دیوونه شدن خودم این دیالوگو ادامه میدم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
