ar
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

الذهاب إلى القناة على Telegram
3 499
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-117 أيام
-6430 أيام
أرشيف المشاركات
آهنگ #جدید پویا بیاتی اذیتم نکن @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : دل 🔺 قسمت : 4 ✅ کیفیت 1080 #دل @gitmit

📺 ســــريال : دل 🔺 قسمت : 4 ✅ کیفیت 480 #دل @gitmit

یارِ زیبایِ من، آرزویِ محالم، قهوه‌یِ چشم تو افتاده کنجِ فالم... @gitmit

. یه گل کاکتوس قشنگ تو خونه ام داشتم، اوایل بهش میرسیدم، قشنگ بود و جون دار، کم کم فهمیدم با همه بوته هام فرق داره، خیلی قوی بود، صبور بود... اگه چند روز بهش نور و آب نمیدادم هیچ تغییری نمیکرد، منم واسه همین خیلی حواسم بهش نبود، به خیال اینکه خیلی قویه و چیزیش نمیشه، هر گلی که خراب میشد، میگفتم کاکتوسه چقدر خوبه هیچیش نمیشه، اما بازم بهش رسیدگی نمیکردم... تا اینکه یه روز که رفتم سراغش، دیدم خیلی وقته که خشک شده، ریشه اش از بین رفته بود... و فقط ساقه هاش ظاهراشو حفظ کرده بود، قوی ترین گل ام و از دست دادم چون فکر کردم قویه و مقاوم... مواظب قوی ترین های زندگیمون باشیم ما از بین رفتنشونو نمیفهمیم، چون همیشه یه ظاهر خوب دارند، همیشه حامی اند، پشتت بهشون گرمه... اما بهشون رسیدگی نمیکنیم، تا اینکه یه روز میفهمی، قوی ها هم از بین میرن... 《حواسمون به کاکتوس های زندگیمون باشه..》 @gitmit

مامان همیشه میگه: چای باید خوب دم بکشه تا عطر و رنگ واقعیشو بفهمی.. زود برش داری ، عطر و رنگش اصل نیست دیر برداری میجوشه! چای
مامان همیشه میگه: چای باید خوب دم بکشه تا عطر و رنگ واقعیشو بفهمی.. زود برش داری ، عطر و رنگش اصل نیست دیر برداری میجوشه! چای اگه بجوشه که خوردنی نیست! ولی اگه دم بکشه، بشینی کنارِ ایوون، بارون بزنه، فنجونتو بگیری دستت، گرماشو حس کنی، اونوقته که لذت داره... دوست داشتنم همینه... عجله نکن، لفتش هم نده بذار خوب دم بکشه... @gitmit

بیقراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم... @gitmit

. همان بهتر که رفت، همان بهتر که تمام شد، پاییز را میگویم... دردِ طلایی رنگِ باران خورده ی سرد، دمار از روزگار عاشق در می آورد..‌. بهتر که زمستان آمد، بگذار اشکهایمان یخ ببندد... بگذار برف بنشیند و بنشیند و بنشیند، روی غصه های دل دردمند عاشقمان... کسی که مارا نشنید، بگذار گوش های سنگین دی ماه، آواز تنهاییمان را بشنود، و بنشیند، پای درد دل جوانی و داستان دل بستگیمان... بهمن بشود سنگ صبورِ قصه ی دوری و مجبوریمان. اسفند، دامنی باشد، برای سر سوداگر و چشمان بی خوابمان... همان بهتر که رفت... پاییز آدم عاشق را بیچاره میکند! خوشا به زمستان... خوشا به زمستان... @gitmit

من نشسته ام دانه های دی ماه را سرمیندازم سی دانه یک عشق از زير، یک خوشی از رو، تا گره بخورند درهم، شالی شود بر روی دوشتان تا
من نشسته ام دانه های دی ماه را سرمیندازم سی دانه یک عشق از زير، یک خوشی از رو، تا گره بخورند درهم، شالی شود بر روی دوشتان تا ازسردی روزگار نرنجید... #خانه_دلتان_به_گرمی_خورشید♥️ @gitmit

آهنگ #جدید امین حبیبی بارون که میباره @gitmit

عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده... #رمیکس @gitmit

دلِ من ضربه دیدست پُر وصله پینست تو واسش یه تکیه گاه نابی... #رمیکس @gitmit

آهنگ #جدید فرشید ادهمی بلای جونم @gitmit