3 500
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-117 أيام
-6430 أيام
أرشيف المشاركات
3 499
.
در زندگی ِ هرکدام از ما یک وقتهایی هست
که خلوت کردن و دور بودن، بیشتر از هر چیز دیگری می چسبد!
چنین روزهایی باید دست خودت را بگیری،
و دعوتش کنی به یک چای ِ داغ،
بُرشی از کیک مورد علاقه ات،
چند صفحه کتاب و یک فنجان موسیقی آرامش بخش!
گاهی هیچ رفیقی به خوبی ِ خودت رفاقت نمیکند،
و هیچ دکتری هم به اندازه ی تو دردت را نمیفهمد!
یک روزهایی برای خودت بیشتر زمان بگذار،
هوای خودت را بیشتر داشته باش...
به آینه نگاه کن، وقتش که برسد،
صاحب ِ همین عکس ِ توی آینه بیشتر از هرکسی به کارت می آید!
@gitmit
3 499
به خودت بیشتر نگاه کن...
بیشتر چهرهات را در آیینه اتاقت تحسین کن.
گاهی خودت را نیمهی گمشدهی خودت بدان.
شاید یک روز دلت برای امروزت تنگ شد...
@gitmit
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
