3 500
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-117 أيام
-6430 أيام
أرشيف المشاركات
3 500
عاشق شوید…
نه به خاطر لذت بوسه و هم آغوشی،
به خاطر تمرکز ذهن روی یک نفر عاشق شوید…
وفاداری لذت دارد…
همانقدر که زن را باید فهمید،
مرد را هم باید درک کرد…
همانقدر که زن “بودن” میخواهد،
مرد هم “اطمینان” میخواهد…
همانقدر که باید قربان صدقه ی روی بی آرایش زن رفت،
باید فدای خستگی های مرد هم شد…
همانقدر که باید بی حوصلگی های زن را طاقت آورد،
کلافگی های مرد را هم باید فهمید…
خلاصه “مرد” و “زن” ندارد،
به نقطه ی “مــا” شدن که رسیدی بهترین باش برایش،
بگذار حس کند هیچکس به اندازه تو درکش نمیکند...
عاشق بمانید...
@gitmit
3 500
با تو پیر شدن هم زیــبـاسـت...
اگر دستانم بلرزد، چشمانم کم سو شود،
و صورتم پر ازچین و چروک،
چون تو را در کنارم دارم،
دلم جوان ست و پر از شور عشق...
من با تو قلـبم هرگز پیر نمیشود...
من ﺑﺎ ﺗﻮ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﻤﺎﻧﻢ، ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ
ﻣﻮﻫﺎﯾﻢ ﺩﺭ ﺳﻔﯿﺪﯼ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﮔﻢ ﺷﻮﺩ...
@gitmit
3 500
من
شب و روزا تورو آرزو میکردم
واسه داشتن تو هر کاری کردم...
خودمو هیچ جوری، هیچوقت نمیبخشم
@gitmit
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
