ar
Feedback
Light Workers🔆

Light Workers🔆

الذهاب إلى القناة على Telegram

چو ذَرِه باش، پویان سویِ خورشید؛ که تا چون خاک، زیرِ پا نمانی چو اِستاره به بالا، شب‌روی کن که تا زآن ماه بی‌همتا نمانی صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/lightworkers.ir @lightworkers

إظهار المزيد
377
المشتركون
+324 ساعات
+27 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
انتقادها و تعریف هایی که از ما می شود هر دو را بپذیریم! برای رشد به هر دو نیاز داریم. مثل درخت به همان اندازه به نور خورشید احتیاج دارد که به خاک. @lightworkers

آرام باش ، توكل كن ، تحمل كن ، تامل كن و بالاخره تفكر كن. آستين ها را بالا بزن ، آنگاه دستان خداوند را می‌بينی كه زودتر از تو دست به كار شده اند. @lightworkers

آدمیان چیزهایی را زیبا می‌نگرند و دیگر چیزها زشت می‌شوند آن‌ها چیزهایی را نیک می‌پندارند و دیگر چیزها پلید می‌شوند هستی و نیستی به هم تولد می‌بخشند سختی و آسانی یکدیگر را حمایت می‌کنند بلند و کوتاه یکدیگر را تعریف می‌کنند فراز و فرود به‌هم وابسته‌اند پیش و پس از پی هم می‌آیند و از این روست که انسانِ روشن ضمیر عمل می‌کند بی‌آنکه کاری انجام دهد می‌آموزد بی‌آنکه سخنی بر زبان آورد پدیده‌ها می‌آیند و او به آن‌ها خوشامد می‌گوید پدیده‌ها می‌روند و او آن‌ها را بدرقه می‌کند دارد بی‌آنکه مالک شود عمل می‌کند اما نتیجه‌ای را انتظار نمی‌کشد وقتی که کارش را به پایان می‌رساند فراموش‌اش می‌کند و از این رو تاثیر عمل‌اش جاودان می‌ماند..... #تائو_ت_چینگ #وحیدشاهرضا @lightworkers

شاید بهتر بود خداوند ما را هم مثل گیاه ها خلق می کرد. یعنی این که پای مان محکم توی زمین باشد. آن وقت هیچ کدام از این کثافت کاری های مربوط به جنگ و مرز و این چیزها اصلا پیش نمی آمد. بازمانده روز #کازوئو_ایشی_گورو @lightworkers

بدبختی هزار و یک شکل دارد، خوشبختی اما فقط یک شکل دارد: خرسندی.... می‌توان به سیبی خوشنود بود یا به بویدن یک بوته بابونه یا به فراغتی و کتابی و‌ گوشه چمنی، یا دلخوش بود به بوسیدن روی ماه خداوند که همه جا هست.... اگر خرسندی نیاموزی اگر خرسندی نَو‌َرزی، ناگزیر آزمند می‌شوی و اگر آزمند شوی دیگر هرگز خوشحال نخواهی بود؛ زیرا از پس هر چیزی چیز دیگری هست و از پس هر خوشبختی، خوشبختی دیگری و آزمند ناچار است که از چیزی به چیزی و از آزی به آزی همواره بکوشد و بجوشد تا به خوشبختی برسد اما رسیدنی در کار نیست.... همیشه چیزی کم است. همیشه جای چیزی خالی است. همیشه فقدانی هست و نقصانی... بودها همیشه اندکند و‌ نبودها فراوان. همیشه نیازی ما را می‌آزارد و‌ همیشه نبودی ما را می‌رنجاند... حسرت، موریانه‌ای است که استخوان های آدم را می‌خورد و افسوس آهی است که در شُش های زندگی خفقان می‌دمد... قناعت، قدرت است و بسندگی، شادمانی ست.... کوهها قدرتِ قناعت دارند و گنجشکان شادیِ بسندگی. کوهها از همه جهان، به زمین زیر پا و آسمان بالای سرشان قناعت می‌کنند و گنجشکان به دانه‌ای و شاخه‌ای و قطره آبی ... انسان اما به هیچ چیز... #عرفان_نظرآهاری @lightworkers

تقریبا برای هرکسی چیزی عزیزتر از نفع شخصی محض وجود دارد و آن " آزادانه عمل کردن به نحوی است که آرزویش را دارد". #داستایفسکی @lightworkers

حواس خود را به طور کامل به کار بگیرید. همانجایی که هستید، باشید. به اطراف نگاه کنید. فقط بنگرید، تعبیر و تفسیر نکنید. نور، شکل ها، رنگ ها و بافت ها را ببینید. نسبت به حضور بی صدای یکایک چیزها هشیار باشید. نسبت به فضایی که امکان وجود چیزها را فراهم می‌آورد، هشیار باشید. به صداها گوش دهید. آنها را داوری نکنید. به سکوت پشت صداها گوش دهید. چیزی را لمس کنید - هر چیزی را - و بودن آن را پذیرا باشید. ضرب آهنگ تنفس خود را ملاحظه کنید، هوای دم و بازدم را حس کنید، انرژی حیات را در درون خود حس کنید. بگذارید همه چیز در درون و بیرون باشد. بودن همه چیز را بپذیرید. عمیق تر به ژرفای حال فرو بروید. به این ترتیب شما دنیای مرگ آور پندارهای ذهنی وابسته به زمان را پشت سر می گذارید. شما از ذهن دیوانه که انرژی حیاتتان را می بلعد و آهسته آهسته سیاره زمین را مسموم و نابود می کند، رها می شوید. شما از رویای زمان بیدار می شود و به لحظه حاضر گام می نهید. تمرین نیروی حال #اکهارت_توله @lightworkers

سالکان خود را برای آگاه شدن آماده می‌کنند و آگاهی‌ِ مطلق تنها زمانی به سراغ آنها می آید که دیگر از خود بزرگ بینی تهی شده‌اند. تنها وقتی هیچ هستند همه چیز هستند. #دون_خوان_ماتیوس @lightworkers

صبح‌ها به خودیِ خود صبح نیستند... باید دلیلی برایِ آغاز باشد... باید انگیزه و هدفی، این ثانیه‌هایِ مبهم را به سمتِ صبح شدن، هُل بدهد... صبح، دلیل می‌خواهد جانم...گاهی یک هدف می‌شود دلیلِ تو...گاهی یک اتفاقِ مبارک و گاهی هم یک آدمِ خوب... @lightworkers

داستان وحشتناکی است. ترسناک است وقتی بدن‌هایی که آفریده‌ایم از ما روح بخواهند، اما بی‌نهایت هولناک‌تر، وحشتناک‌تر و مهیب‌تر وقتی است که روحی بی‌آفرینیم و بشنویم که از ما طلب بدن می‌کند، و بنگریم که در پی این طلب دنبال ما می‌آید و دست از سرمان برنمی‌دارد.... تفکری که به دنیا می آوریم چنین روحی است.ما را آرام نمی‌گذارد مگر بدنی بدان ببخشیم و واقعیتی محسوس بدان عطا کنیم.... تفکر در تقلای به فعل درآمدن است؛ و کلمه می‌کوشد تا گوشت گیرد، و شگفتا که انسان، همچون خدا در کتاب مقدس، کافی است افکارش را به زبان آورد تا جهان مطابق آن شکل گیرد؛ زان پس یا نور خواهد بود یا تاریکی،آبها خود را از خشکی‌ها جدا می‌کنند؛ و حتی ممکن است جانواران درنده به بار آیند..... جهان مهر و امضاء کلمه است.... @lightworkers

مردم به دنبال معجزه هستند، اما در بيشتر اوقات تعريفی كه از معجزه دارند، درست نيست. معجزه است اگر بتوانی بدی را ببينی ولی با خوبی پاسخ بدهی با كلامت، جنگی را خاموش كنی و صلح را برقرار. در جاييكه نتوانی كمك كنی، با نگاهت مهربانی را توسعه دهی. ببخشی، در جاييكه ميتوانی انتقام بگيری به جای لعن و نفرين، دعای خير كنی رنج ديگران، رنج تو باشد. در دم و بازدم هايت، خدا حضور داشته باشد. به جای اينكه همه مردم دنيا را تغيير دهی، خودت را تغيير بدهی. برای موفقيت ديگران دعا كنی. خانه ات محلی برای آرامش باشد. معجزه است انسان بودن💚 @lightworkers

ﺭﺍﻩ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺟﺸﻦ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺯﻧﺪگی ﺍﺳﺖ. ﺭﻗﺺ ﻛﻨﺎﻥ، ﺁﻭﺍﺯ ﺧﻮﺍﻧﺎﻥ ﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﻛﻨﺎﻥ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﮔﺎﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭ. ﺑﻪ ﺯﻧﺪگی ﺑﻨﮕﺮ ! ﺍﮔﺮ ﺍﻳﻦ ﺯﻧﺪگی ﺁﻓﺮﻳﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﻭ ﺗﺠلی ﻭﺟﻮﺩ ﺍﻭﺳﺖ، ﭘﺲ ﺧﺪﺍ کسی ﺍﺳﺖ که ﺩﺭ ﺭﻗﺺ ﺷﺎﺩی ﺍﺳﺖ. ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﮔﻞ ﻭ ﺭﺍﻳﺤﻪ، ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﺁﻭﺍﺯ ﻭ ﺗﺮﺍﻧﻪ، ﺁﻓﺮﻳﻨﻨﺪﻩ، ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﺳﺮ ﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﻮسیقی ﺍﺳﺖ ... ﺍﮔﺮ ﺍﻳﻦ ﺯﻧﺪگی ﻣﺪﺭک ﺍﺛﺒﺎﺕ ﻭﺟﻮﺩ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﭘﺲ ﻣﻤﻜﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻋﺒﻮﺱ ﻭ ﺳﺨﺖ ﮔﻴﺮ ﺑﺎﺷﺪ💚 @lightworkers

راز دعا ﺑﺮای ﺩﻋﺎ ﻛﺮﺩﻥ ﻳﻚ ﺭاﻩ ﺣﻘﻴﻘی ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩ و ﺁﻥ اﻳﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﺑﮕﻮﻳﻴﻢ : ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ اﺭاﺩﻩ‌ی ﺗﻮ ﺟﺎﺭی ﮔﺮﺩد... اراده او و خواست‌اش
راز دعا ﺑﺮای ﺩﻋﺎ ﻛﺮﺩﻥ ﻳﻚ ﺭاﻩ ﺣﻘﻴﻘی ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩ و ﺁﻥ اﻳﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﺑﮕﻮﻳﻴﻢ : ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ اﺭاﺩﻩ‌ی ﺗﻮ ﺟﺎﺭی ﮔﺮﺩد... اراده او و خواست‌اش سودی بيش از تصورات شما دارد... بر اين مقال همين حالا ٥ دقيقه مراقبه كن.... ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ اﺭاﺩﻩ‌ی ﺗﻮ ﺟﺎﺭی ﮔردد.... @lightworkers

#بریده_کتاب بسیاری از ما بنا بر عادت، راحت طلبی، ترس یا تنبلی به همان انتخاب های پیشین ادامه می دهیم و آنگاه شگفت زده می شویم که چرا نتایج متفاوتی به دست نمی آوریم. در حقیقت، چنان سرگرم تلاش برای گذران زندگی هستیم که حتی نمی فهمیم انتخاب ها و فعالیت هایمان ترجمان امیدها و رویاهای ما نیستند. ما بیش از حد گرفتار "انجام رساندن" زندگی روزانه هستیم. هر روز را افتان و خیزان و در حد امکان خود به شب می رسانیم. سپس وقتی بیدار می شویم و درمی یابیم که پس از سال ها کار کردن در جهت همان اهداف و آرزوها هنوز به جایگاه مورد نظر در زندگی نرسیده ایم، یکه می خوریم. سوال های درست #دبی_فورد @lightworkers

با یک اندیشه مسیر تو تغییر می یابد با یک لبخند ارتباط تو قویتر می گردد با یک سپاسگزاری نعمت برایت صد افزون می‌گردد..... با یک روشنایی ، تاریکی از بین می رود با یک شروع ، قدمی برداشته می شود و مقصد حاصل می‌گردد.... با یک فراوانی ، برکت های صد چندان افزوده می‌شود با یک سلول ،چندین سلول دیگر متولد می‌شوند و جوان می‌شوند با یک خواستن ، رسیدن آغاز می‌شود از تو حرکت از خدا برکتکه خودش فرموده: بخوان مرا تا اجابتت کنم این رحمت و عنایت الهی است که از یک ،چندین هزار برکت می‌بخشد و آغاز مهم است. در شروع هر صبح آغازی است که تا انتهای آن هزاران زیبایی و اتفاق نهفته است.💚 @lightworkers

بر آنم که زندگی کنم بر آنم که عشق بورزم بر آنم که باشم در این جهان ظلمانی #مارگوت_بیکل @lightworkers

#آموزش_خود_پنداری #مجتبی_شکوری @lightworkers

اختلال شخصیت نمایشی (جلب توجه دیگران و خودنمایی) شاید در یک میهمانی یا مکان عمومی با فردی مواجه شوید که برای جلب توجه دست به کارهای غیرعادی زده است مثلا لباس های عجیب و غریب پوشیده، آرایش زننده ای دارد یا با صدای کارتونی و فیلمی صحبت می کند... خلاصه سعی دارد به هر شیوه ای دیگران را شیفته خود کند.در برخود با این افراد «صحبتهای پر آب و تاب و جلب توجه کننده» مکررا دیده می‌شود. آنها هر چیزی را مهمتر از آنچه که واقعا هست، جلوه می‌دهند. رفتارشان در هر دو جنس «اغواگرانه و نمایشی» است، بخصوص از لحاظ جنسی اهل «لاس زدن و عشوه کردن» هستند، بویژه زنان که ممکن است بصورت اغوا کننده‌ای «لباس بپوشند، رفتار کنند یا خود را آرایش نمایند». این افراد همچنین ممکن‌ است برای جلب توجه «ژست‌های تهدید» و «خودکشیهای نمایشی» یا «بیماریهای جلب توجه کننده» را داشته باشند.  @lightworkers

سودای تو اندر دل دیوانه ماست هر جا که حدیث توست افسانه ماست بیگانه که از تو گفت، آن خویش من است خویشی که نه از تو گفت، بیگانه ماست @lightworkers

‌تا رفته‌ای، شمارِ شب و روز می‌کنم ایّام عمر من، همه یوم‌الحساب بود @lightworkers

Light Workers🔆 - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @lightworkers