ar
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

الذهاب إلى القناة على Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

إظهار المزيد
7 174
المشتركون
-924 ساعات
-1057 أيام
-55130 أيام
أرشيف المشاركات
توکن همستر کمبات $HMSTR در صرافی کوکوین به شکل Pre-market فردا قابل معامله میشه. جزییات رو میتونید توی این لینک مشاهده کنید: https://www.kucoin.com/pre-market/HMSTR اینکه کی همستر در کوکوین لیست بشه هنوز مشخص نیست و این صرفا پیش فروش هست و زمانی که همستر لیست بشه سفارش ها پر میشه و توکن هایی که به صورت پیشفروش خریداری شده، قابل دریافت میشه.

صبح خرسیتون بخیر سفارش های بزرگ خرید دارن بیشتر میشن رو این قیمتا.. نهنگا دارن میخرن اما هنوز نشونه ای از برگشت قیمت نیست. ام
صبح خرسیتون بخیر سفارش های بزرگ خرید دارن بیشتر میشن رو این قیمتا.. نهنگا دارن میخرن اما هنوز نشونه ای از برگشت قیمت نیست. امشب ویدیو داریم. ساعت 9.

بنیاد نات کوین دسترسی خود به ژتون نات کوین رو از بین برد. این به این معنیه کوین جدیدی نمیتونه پرینت بشه .

یه کلیپ اینستا دیدم که میگفت نات کوین رو پامپ کردن که بقیه پروژه هارو بفروشن. راست میگفت. اینکاریه که توی همه بازار ها میکنن. توی بازار ملک٬ یه ساختمون خوشگل میسازن که یه منطقه برند بشه. یه مرکز خرید میسازن که تا شعاع ۱۰ کیلومتری با ارزش بشه اما توی کریپتو پروژه هایی هستند که میمونن.. با ارزش میشن. کامیونیتی دار میشن٬ بیزینس دار میشن. مثل بیت کوین٬‌اتریوم٬ دوج کوین٬ بایننس کوین و You Name It. من پتانسیل تون کوین و توی شبکه تون نات کوین رو توی اون لیست میبینم و دلایلم رو قبلا بهتون گفتم. اما هر لحظه ممکنه این تحلیل Invalid بشه. نباید روی هیچ چیزی تعصب داشته باشید. باید بالاسر سرمایه اتون و سرمایه گذاریتون باشید و هر وقت شرایط عوض شد و افق عوض شد خارج بشید. زمانی که قیمت مسخره بالاس سیو سود بکنید. زمانی که قیمت مسخره پایینه بخرید. تارگت ۰.۰۳ رو من بهتون همون اول که داستان نات کوین رو گفتم٬ شرح دادم و به نظرم توی ۲-۳ ماه آینده با فرض بالا موندن بازار و تون کوین٬ بین ۰.۰۳-۰.۰۵ میتونه بمونه. مجدد عدم توصیه سرمایه گذاری و صرفا نظر شخصی.

پروژه ها به زودی میتونن خودشون کمپین هارو داخل نات کوین لانچ کنن و کاربران هم می تونن بخشی از درامد افرادی که معرفی کردن رو پاداش بگیرن 🙂 Well, Well..

ظاهرا Build اشون تموم شده.. نات کوین اعلام کرده تعداد کاربران یکتا کلش ۴۰ میلیون نفر هست. قبل تر گفتیم که از این تعداد ۲.۲ میلیون نفر روی بلاکچین تون نات کوین هولد میکنن (به غیر از اونایی که توی صرافی یا ربات نگهداری میکنند). همینطور٬ نات کوین قراره جایی بشه که پروژه های وب ۳ توش معرفی بشه 🙂 اینم که جدید نیست.. قبلا گفتم 🙂

باز با هم به توافق نرسیدید اما هر دو ویدیو رو خواهیم داشت. ویدیو نات کوین سه شنبه شب و ویدیو تون کوین پنجشنبه شب.

نات کوین به نسبت تعداد یوزر هایی که داره کپ اش منطقیه و بالا حساب نمیشه الان. یه مقایسه با سایر میم کوین ها داشته باشید: $pepe = 241k $wif= 450k $shib = 1.4m $NOT = 2.2m $doge = 7m این تعداد٬ تعداد آدرس هایی هست که کوین مد نظر رو در حال حاضر هولد میکنن. اونایی که استیک کردن یا اونایی که تو صرافی ها نگه میدارن اینجا مشخص نیست. حالا شما مارکت کپ نات کوین رو مقایسه کنید با این میم کوین ها 🙂

بعضی موقع ها چون ما در بمباران اطلاعات هستیم فکر میکنیم یه پروژه یا اتفاق دیگه تهشه اما اینطور نیست. داستان تون کوین و نات کوین هنوز اولشه.

photo content

photo content

گوگل هم هنوز نات کوین رو نمیشناسه‌:)

این پروژه توی هکاتون تلگرام هم شرکت کرده. میتونید جزییات ایده و اینجا ببینید: https://dorahacks.io/buidl/12847

پروژه Burncoin که Pre-Sale اش اخیرا برگزار شده و 35,000 TON جذب کرده٬ پلن خوبی داره و تیمشون هم اکتیو هست. این پروژه پتانسیل خوبی داره. اینا دارن یه مینی اپ درست میکنن که امکان برگزاری مسابقه پیش بینی قیمت ارز فراهم باشه برای بازیکن ها. که شما با دوستتون بازی کنید. #BURN

این پست به این معنی نیست که ماشین یا خونتونو بفروشید نات کوین بخرید. به این معنی نیست فردا نات کوین قراره صد برابر بشه. بازار خیلی پیچیده تر از این حرفاس که کسی بتونه همچین پیشبینی بکنه. توصیه مالی نیست. Not Financial Advice خودتون تحقیق بکنید Do your own research

نات کوین.. 🪙 تنها پروژه از بلاکچین تون هست که توی بایننس لیست شده 🪙 تنها پروژه توی بلاکچین تون هست که توکنومیک خوبی داره و توکن هاش دست کاربر ها پخش هست و یه جا متمرکز نیست (حتی خود تون هم همین مشکلو داره) 🪙تنها پروژه ای هست که یه مکانیزم درامدزایی و Burning پشتش هست و خاصیت ضد تورم داره 🪙 تنها پروژه ای هست که صرافی بای بیت وقتی کل بازارش ۴۰۰ میلیون دلار بود حدود ۳۰ میلیون دلار بابت «دیر تر لیست کردن» غرامت به کاربر هاش پرداخت کرد! 🪙 همش از یه جوک شروع شد و هیچکس تا زمان Pre-market واقعا فکر نمیکرد تبدیل به پول بشه.. 🪙 از کاربر هاش ۱ سنت پول نگرفت برای هیچ کاری 🪙هیچ قول پولدار شدن یا سود نداد.. چند تا. چک پوینت: به نظرتون نباید BBC داستان نات کوین رو بگه؟ به نظرتون نباید ایلان ماسک در موردش توییت بزنه؟ به نظرتون نباید نات کوین میم هاش توی توییتر پر بشه و وایرال بشه؟ نباید آدم ها بیان حساب کنن اگر ۱ میلیون گذاشته بودن رو نات کوین الان شده بود ۱۰۰ میلیون؟ هنوز خیلی چیزا برای نات کوین اتفاق نیافتاده.. قیمت پایین تخفیفه. قیمت فعلی: 0.0177 دلار #notcoin #ناتکوین #تون #نات_کوین

سلام صبحتون بخیر :) وضعیت آمار روزانه نات کوین هم همینطوره و سفارش های ریز خرید بیشتر از سفارش های فروش بوده. منبع: Binance
سلام صبحتون بخیر :) وضعیت آمار روزانه نات کوین هم همینطوره و سفارش های ریز خرید بیشتر از سفارش های فروش بوده. منبع: Binance

ابتدا که نات کوین لیست شده بود این موضوع بر عکس بود. عمدتا سفارش های سنگین خرید داشتیم و دائما سفارش های فروش ریز 🙂

حمایتی که داره کامیونیتی از نات کوین میکنه قابل تقدیره و نتیجه این اصلاح و فروش به پخش تر شدن نات کوین ها دست افراد بیشتر و قوی تر شدن توکنومیک نات کوین منجر میشه.

نهنگ ها دارن نات کوین خالی میکنن (کندل ۴ ساعته)
نهنگ ها دارن نات کوین خالی میکنن (کندل ۴ ساعته)