ar
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

الذهاب إلى القناة على Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

إظهار المزيد
7 174
المشتركون
-924 ساعات
-1057 أيام
-55130 أيام
أرشيف المشاركات
بچه ها این توکنی که تحت عنوان توکن همستر دارن تو پاچه شما میکنن و اینکه همستر فلان قدر ارزش داره توکن بازی همستر کمبات نیست و
بچه ها این توکنی که تحت عنوان توکن همستر دارن تو پاچه شما میکنن و اینکه همستر فلان قدر ارزش داره توکن بازی همستر کمبات نیست و یکی همینجوری رفته مینت اش کرده چند ماه پیش و چند روز پیش یه پامپ زده که بعضیا دیدن. مراقب سرمایتون باشید و روی توکن های بی ارزش نزارید.

تعداد تتر در گردش بر روی شبکه تون به ۴۰۰ میلیون دلار رسید. جهت مقایسه تتر گردش در شبکه سولانا ۷۷۰ میلیون دلار هست.

اگر ویدیو آخر رو دیده بودید دیشب میتونستید موقعی که قیمت دامپ شد ۵-۱۰ درصد قیمت بالاتری بفروشید یا امروز که قیمت برگشت همین مقدار رو ارزونتر بخرید :) 🚶‍♂️

وقتی که بازار خوابیده باید برید ویدیو ببینید نه وقتی بازار داره میره بالا😁
وقتی که بازار خوابیده باید برید ویدیو ببینید نه وقتی بازار داره میره بالا😁

این ربات بهتون NFT میده که الان میتونید توی GetGems به قیمت 1.5 تون بفروشید. طبیعتا الان تعداد کاربر هاش کمه و بیشتر خواهد شد‌ :) باید بازی کنید و به لول ۱۲ برسید که بتونید NFT رو بفروشید.

https://t.me/SpinnerCoin_bot/app?startapp=r_334412 💎 +750 $SPN as a first-time gift

با دامپ دیشب تعداد هولدر های نات کوین نزدیک ۸۰ هزار آدرس/نفر بیشتر شدن!

بازار حمایت خوبی شد ببینیم باز شیر فلکه رو باز میکنن یا بیخیال میشن 🚶‍♂️

GM 💎💎

اصلاح میکنم ۹۶٪ :))
اصلاح میکنم ۹۶٪ :))

من خودم کاربر STONfi ام اما الان دارن ضعیف عمل میکنن دیگه 🙂 مشکل توکنومیک اشم اینه ۱ ساله وایت پیپرش اپدیت نشده ۹۰٪ توکن هام توی یک ادرسه بدون اینکه لاک شده باشه :)) توی آدرس ولت معمولیه توکن هاشون :))))))) بعد من و خیلی از ملت رفتیم رو ۳۰ دلار خریدیم توکناشونو :)) البته اینا مجبور میشن حلش کنن. اخیرا هم یه سرمایه جذب کردن و فکر میکنم زودتر از Dedust بتونن Cross-chain اضافه کنن. اما خب 🙂 برای کوتاه مدت و «فعلا» Dedust داره خوب کار میکنه.

با لانچ شدن توکن MyTonWallet یا ($MY) روی دکس DeDust آمار TVL این صرافی داره نزدیک به STONfi میشه. توکنش $SCALE هنوز رشد عجیب
با لانچ شدن توکن MyTonWallet یا ($MY) روی دکس DeDust آمار TVL این صرافی داره نزدیک به STONfi میشه. توکنش $SCALE هنوز رشد عجیبی نکرده و پتانسیل اینو داره تو اپن لیگ سری بعدی یه حرکتایی بزنه. برای مدت طولانی STON.fi اول بود اما توکنومیک توکن STON مشکل داره و تلاشی ام برای حلش تا حالا نکردن! احتمالا عقب بیافتن از Dedust.

با همین سرعت پیش بریم سرعت تایید تراکنش ها و Swap کردن توی تون کوین هم زمان با بلاک تایم بیت کوین میشه. یه سوآپ ساده رو stonfi نزدیک به ۳ دقیقه طول کشید!‌تازه الان وضعیت شبکه معموله و تو شلوغی مینت و پامپ نات کوین نیستیم. دقیق تر بخواید: Duration: 2min: 56s اومدن رابط کاربری رو بهتر کردن یوزر الاف نشه بهش میگن برو نتیجه چند دقیقه دیگه مشخص میشه :(( دلم میخواد همه این چیزای تون رو داشته باشم اما با سرعت سولانا 🥲

داستان تلگرام استارز به اونجا رسید که تلگرام گفت اگر توسعه دهنده ها درامدشون از تلگرام استار بخوان برای پروموشن استفاده کنن اون ۳۰ درصد کارمزد رو لازم نیست بدن! یعنی شما میتونید معادل تونی درامدتون از اپ استور رو به صورت اعتبار داخل پلت فرم تبلیغاتی تلگرام بگیرید بدون کارمزد 🙂 تبدیل تهدید به فرصت به این آسونی دیده بودید؟ به این بهونه پلت فرم تبلیغاتی تلگرام که الان عمدتا در اختیار کلاه بردار ها هست رونق میگیره 🙂

ویدیو هفته بعد
Anonymous voting

توی این ویدیو همه روش های “فعلی” خرید و فروش نات کوین رو بررسی کردم. داخلی و خارجی و ریسک هاش و اینکه چطور از این موضوع سود بکنید رو گفتم 🙂

بعد این موضوع هم در نظر داشته باشید که خیلی ها نات کوین هاشون رو استیک کردن (تعداد نا معلوم) که مشخصا اونا ساپورتر های اصلی نات کوین هستن. اون تعداد هم برداشت بزنن هولدر های نات کوین از اینم بیشتر میشه 🙂

تعداد هولدر هارو میتونید از این لینک ببینید: https://tonviewer.com/EQAvlWFDxGF2lXm67y4yzC17wYKD9A0guwPkMs1gOsM__NOT?section=holders

توی ۲-۳ روز گذشته که قیمت نات کوین پایین اومده و برخی سیگنال 0.015 دلار یا پایینتر میدن٬ بیش از ۲۰۰ هزار نفر هولدر جدید نات کوین بوجود اومده! فکر میکنید اگر 0.015 دلار بشه تعداد هولدر هاش چقد میشه؟

آموزش خرید و فروش نات کوین با کمترین کارمزد https://youtu.be/8Jy7ik3bi_A