screen
الذهاب إلى القناة على Telegram
532
المشتركون
+2524 ساعات
+437 أيام
+4330 أيام
أرشيف المشاركات
532
وای این پارت خیلی خوب بود؟؟؟
اینکه میبینم هیجیک کم کم دارن برای همدیگه مهم میشن به اندازه ای که ارزوهاشون برای همدیگست خوشحال میشم
اونجایی که هیسونگ حرف میزد و جیک گیگل میکرد بهترین بود😭
سونگهونو کاش بفهمم و کاش گند نزنه به حال خوب هیجیک🫷🏻
کلی منتظرم از هیجیک لاس های بیشتری بگیرم
خسته نباشی نویسندهه
532
خواستم بگم الان بهم میگی تا دیروز از سونگهون متنفر بودید ولی من از روز اول سونگهون رو دوست داشتم پس بهم تهمت بیجا نزنید-
532
واقعاً برام مهم بود که جلو رفتنشون یهویی به نظر نیاد و همه چیز سر جای خودش پیش بره، برای همین فکر میکردم اگه همه چیز با ریاکشنهای کوچیک جلو بره واقعاً جذابتر میشه خیلی ذوق کردم وقتی ازش تعریف کردی :((( بمیخسپسخسس
532
الان من برای بار چندم این شاهکار رو خوندم؟؟؟؟؟ وای عاشقتم کاملا جدی خیلی خوبی:((( عاشق مکالمه های بین هیسونگ و جیک هستم بعد عاشق جزئیاتی هستم که توش به کار میبری و حال و هوام رو میبری توی اونجا و من واقعا عاشق اینجور مکالمات هستم که دو طرف به جزئیات و کوچک ترین ریاکشن توجه میکنن و چجوری بگم انگار توی مکالمه هردو نگران احساساته اونیکی طرف هستن و این باعث میشه مکالمه خیلی بیشتر جذاب میشه عاشقتم:( خیلی زیاد زیاد
و حالا یونجون و بومگیو؛ یونجونی که عاشقی میشه خیلی خنگوله وای خدای بزرگ منن 😭
و نیکی عشق زندگیم اصلا نگم که چقدر این بشر منو میخندونه تو اسکرین و من برای واقعی سرش روده بر میشم مخصوصا وقتی خواست هیسونگ رو ببره پایین وای و ا ی
سونگهون.... ام خب میدونین من جاش بودم با حرفای حقیقت سونو گریم میگرفت اما خب اون نکرد و پاشد که بره هیسونگ رو ببینه که این یعنی میخواد اوضاع رو درست کنه شاید؟
در کل میخوام بگم یه چپتر شاهکار دیگه خوندم و درست مثل همیشه در اوج ماجرا (هیجانی) تموم شد و من اون لحظه دستم رو گذاشتم رو سرم و داشتم بلند میگفتم نه این حقیقت نداره. و دنبال یک عکس دیگه برای خوندن بود عاشقتممممم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
