جبهة الزرتشت
قناة بسيطة
207
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
207
Repost from تاریخ میم 📜
نظرسنجی گالوپ از فوریه ۲۰۲۶ روی بزرگسالان آمریکایی انجام شده و دیدگاه آمریکاییها نسبت به ۲۱ کشور جهان را رتبهبندی میکند.
محبوبترین کشورها ژاپن با ۸۵٪ نظر مثبت در صدر جدول قرار دارد و پس از آن ایتالیا (۸۴٪)، کانادا و دانمارک (هر دو ۸۰٪) میآیند. هفت کشور برتر همگی یا عضو ناتو هستند یا متحد رسمی آمریکا. نشان میدهد روابط امنیتی و اقتصادی چقدر بر افکار عمومی تأثیر گذارند. نکته جالب: رتبه ژاپن از ۶۵٪ در ۱۹۹۵ به ۸۵٪ در ۲۰۲۶ رسیده، روندی که دههها توسعه روابط اقتصادی و امنیتی را نشان میدهد. کاهش محبوبیت متحدان سنتی کانادا و بریتانیا پایینترین رتبهای را که گالوپ تاکنون ثبت کرده به دست آوردند نشانه سردشدن روابط با این دو شریک دیرینه در دوره اخیر. اسرائیل: بحثبرانگیزترین کشور اسرائیل با ۴۶٪ نظر مثبت و ۴۸٪ نظر منفی، یکی از معدود کشورهایی است که تقریباً نظرات مساوی دارد. سال ۲۰۲۶ اولین باری بود در بیش از دو دهه که آمریکاییها همدردی بیشتری با فلسطین نسبت به اسرائیل ابراز کردند. منفورترین کشورها کره شمالی، ایران، و روسیه در پایین جدول قرار دارند؛ ایران و کره شمالی هر دو با ۱۳٪ نظر مثبت و روسیه با ۱۷٪.➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🧜♂️ #Ahmadreza 🚀 #Historical 👑@Historical_Meme | تاریخ میم👑
207
از عجایب ایران اینه که هر چندسال مردم و حکومت میان از لفظ کودتا واسه یک اتفاقی که میفته استفاده میکنن در صورتی که اون واقعه هرچیزی هست جز کودتا
207
ترامپ:
به پرونده های موشکی و گروه های شبه نظامی وابسته به ایران در منطقه،
خواهیم پرداخت.
207
🔴🔴#مهم | ترامپ :
اگر تمام اورانیوم را به دست آورم و موفق شوم که هیچ.
ولی اگر مذاکرات شکست بخورد، «من جیدی ونس را مقصر میدانم».
207
«احتمال امضای توافقنامه توسط رئیس جمهور و طرف آمریکایی در سوئیس وجود دارد»
-بقائی،سخنگوی وزارت امور خارجه
207
Repost from (تحلیل نظامی و اخبار جنگ) MilitaryToday.IR
⭕ اگر بخواهیم فارغ از گرایشهای سیاسی و صرفا از منظر منافع ملی و موازنه قدرت منطقهای به موضوع نگاه کنیم ، حفظ توان موشکی و پهپادی ایران یک ضرورت راهبردی محسوب میشود ، در منطقهای که بازیگران مهمی مانند ترکیه ، پاکستان ، عربستان و امارات به انواع سامانههای موشکی ، تسلیحات دورایستا و نیروی هوایی پیشرفته مجهز هستند ، کنار گذاشتن مولفه بازدارندگی به معنای ایجاد یک خلأ امنیتی جدی خواهد بود ، واقعیت این است که بخش مهمی از امنیت ایران در دهههای اخیر بر پایه بازدارندگی متقابل شکل گرفته است ، توان موشکی و پهپادی این پیام را به هر بازیگر منطقهای منتقل میکند که هرگونه اقدام نظامی علیه ایران با هزینههای سنگین و پاسخ متقابل همراه خواهد بود ، در چنین شرایطی ، این قابلیتها صرفا ابزار تهاجمی نیستند ، بلکه بخشی از معماری دفاعی کشورمان به شمار میروند که البته کافی نیست و جای یک نیروی هوایی گردن کلفت به شدت احساس میشود ، از سوی دیگر ، بسیاری از کشورهای منطقه که روابط راهبردی پیچیده یا رقابتی با ایران دارند ، خود سرمایهگذاری گستردهای در حوزه موشکهای بالستیک ، کروز ، پهپادها و تسلیحات پیشرفته انجام دادهاند ، همچنین اسرائیل، در حالی که عضو پیمان NPT نیست ، از دههها پیش به عنوان یک قدرت هستهای بالفعل شناخته میشود ، در چنین محیط امنیتی ، طبیعی است که هر کشوری برای حفظ بازدارندگی و جلوگیری از برهم خوردن موازنه قوا ، به دنبال توسعه و حفظ ظرفیتهای دفاعی خود باشد ، بنابراین ، صرفنظر از دیدگاههای سیاسی ، بحث اصلی برای بسیاری از تحلیلگران امنیتی نه داشتن یا نداشتن توان موشکی نیست ، بلکه نحوه مدیریت ، توسعه و بهکارگیری این توان در چارچوب دکترین بازدارندگی و امنیت ملی است.
adolf hitler ✍
@MilitaryTodayIR
207
خبرنگار:«چرا اکنون برای شما قابل قبول است که آنها برخی از قابلیتهای موشکی خود را حفظ کنند؟»
ترامپ:«آنها چه چیزی را حفظ میکنند؟ آنها اکنون کمتر از سایر کشورها دارند.ما احتمالاً 85 درصد از موشکهای آنها را نابود کردهایم.بقیه در زیر زمین هستند و آنها حتی نمیتوانند آنها را بیرون بیاورند پس چون کمتر نسبت به همسایگان خود دارند بهتر است داشته باشند.»
207
ولی اینکه اصلاح طلب داره واسه قالیباف میماله هم در نوع خودش جالبه
کلا اصلاح طلب تنها کاری که میکنه مالیدن واسه کسیه که به عمر ج.ا اضافه کنه
حتی سیروس هم بگه درود بر اصلاحات فردا انتخاب و عصر ایران میان دربارش تبلیغ میکنن احمد زید آبادی هم پروموتش میکنه صادق زیباکلام ۵تا فایل میذاره که چرا آری به رضا پهلوی
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
