ar
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

قناة بسيطة

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
223
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
داش این چه حرفیه اخه

جولانی ایران آمد
جولانی ایران آمد

مایل‌ها فاصله‌ای که در حال حاضر ما و ایران را از هم جدا می‌کند برای آنان تنها مانعی موقتی به شمار می‌آید. اگر، یا زمانی که آنان موشک‌هایی بسازند که بتوانند به کشور ما برسند، به تهدید بسیار بزرگ‌تری تبدیل خواهند شد. آنان از گروه‌های تروریستی در سراسر جهان حمایت مالی می‌کنند و این گروه‌ها تهدیدی واقعی برای کشور و نیروهای نظامی ما هستند که در ماورای دریاها خدمت می‌کنند. دشمنان ما دیگر به ارتش‌های بزرگ یا سیستم‌های موشکی چند میلیارد دلاری برای حمله به کشور ما نیازی ندارند. فناوری این امکان را برای یک یا دو تروریست فراهم آورده است تا آسیب ویرانگری بر ما وارد آورند. ما باید ایران را از پشتیبانی این جنایتکاران بازداریم. در غیر این صورت، روند باخت ما ادامه می‌یابد معامله و مذاکره رئیس‌جمهور اوباما با ایران بدترین معامله‌ای بود که من تاکنون دیده‌ام. ما نمی‌توانیم بدتر از این، کاری انجام داده باشیم. ایران کاملاً محصور و منزوی شده بود و تحریم‌ها به آنان آسیب رسانده بود. رئیس‌جمهور اوباما میراث خود را بر جای نهاد و قبل از ورود ما به مذاکرات، آخوندها می‌دانستند او مجبور است به توافقی تن دهد تا بی‌کفایت‌تر از پیش به نظر برسد، بنابراین او را فریب دادند. شرم‌آور است _آمریکای زمین گیر،دونالد ترامپ

عجیب ادم رو یاد ترامپ میندازه این کارا

این خودزنی نیست؟؟

Repost from L
تو اون باغی که میبردنت کون میدادی ما رفتیم و کون دادیم

یکی از بدترین توافقات تاریخ‌مان را درنظر بگیرید-«معاهده‌ی» هسته‌ای با ایران ـ که جان کری مذاکره کرد و پرزیدنت اوباما به کنگره تحمیل کرد. (یا به عبارت دیگر حزبش را متقاعد کرد تا از آن حمایت کرده و مانع هرگونه مناظره یا رای‌گیری بر آن شوند.) احتمالاً این مهم‌ترین معاهده‌ی عصر ماست و رهبران بسیار احمق ما در واشنگتن دی‌سی حتی نتوانستند برایش مذاکره‌ای تشکیل داده و رای‌گیری کنند. رونالد ریگان می‌گفت «اعتماد کن ولی راستی‌آزمایی کن» - اما در این مورد ما هیچ بخشی از این پند را پیروی نمی‌کنیم. چطور می‌توانیم به مردی مثل آیت‌الله خامنه‌ای اعتماد کنیم؟ درست یک ماه قبل از اینکه معاهده را بپذیریم تاکید کرده بود که کشورش عهد کرده اسرائیل، مهم‌ترین هم‌پیمان و شریک دیرینه‌مان در حفظ برخی ثبات‌ها در منطقه را نابود کند. _آمریکای زمین گیر،دونالد ترامپ

ما میریم پشتش

قالیباف شروع به پرت کردن کمونیست ها و اسلامگراها بکنه

اینا همش کده

خیلی حرفه

اومدن با ی خلبان بستنا

آمریکا دنبال ج.ای ۲ بود با لاریجانی میبست

آخرشم ۱۴۲۸ در آرامش میمیره

۵۵ درصد میگن نه بعدش میره ولی قدرت ارتش رو کامل در دست میگیره

سال ۱۴۱۳ رفراندوم میذاره که میخاید من به حکومت کردن ادامه بدم یا نه

میاد همه کمونیست ها و اسلامگراها رو واسمون پاکسازی میکنه

بعد سفارش کلی هلیکوپتر هم داده

بنظر میاد ژنرال باقر قدرت رو در دست گرفته

دوستان میخوام حقایق رو بگم دیگه