ar
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

قناة بسيطة

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
223
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
دوستان میخوام حقایق رو بگم دیگه

اسرائیل درخواست دیدن یادداشت تفاهم بین آمریکا و ایران را داشت اما طبق گزارش کانال ۱۲ اسرائیل، این درخواست رد شد.

شرایط واسه ج.ا خیلی سورئاله واقعا ترامپ تو کارش ماهره

⚜دفتر رسانه‌ای حزب‌الله اعلام کرد این گروه از ایران اطمینان‌هایی دریافت کرده است مبنی بر اینکه هیچ توافق نهایی هسته‌ای با ایالات متحده امضا نخواهد شد، مگر آنکه اسرائیل از لبنان خارج شود.

و او همه چیز را میداند
و او همه چیز را میداند

🇱🇧🇮🇱⚡هم اکنون حمله پهپادی هدفمند به خودرویی در شهر نبطیه، جنوب لبنان، چندین عضو حزب الله در این حمله ترور شدند.

پرتاب شدم

من هیچ آینده ای برای آمریکا نمی‌بینم، آنجا یک کشور درحال افول است... آمریکایی ها سرباز نمی‌شوند، جنگیدن هم بلد نیستند. این پَستی و حقارت "جهان جدید" (آمریکا) را می‌توان در توانایی‌های نظامی‌شان دید. -آدولف هیتلر ، ۱۹۴۲ ، سه سال پیش از فتح برلین

سال ۹۷
سال ۹۷

قبل جنگ ۱۲ روزست
قبل جنگ ۱۲ روزست

به معنای امتیاز نیست
به معنای امتیاز نیست

آخی
آخی

ای بدجنس
ای بدجنس

⚜هاآرتص به نقل از یک منبع پاکستانی گزارش داد که در یادداشت تفاهم میان آمریکا و ایران، بندی جداگانه درباره لبنان گنجانده شده است. به گفته این منبع، اسرائیل این بند را به‌گونه‌ای تفسیر می‌کند که ادامه عملیات نظامی در لبنان را مجاز می‌داند. ⚜این منبع افزود: «در این توافق، هر طرف چیزی به دست می‌آورد و سهم اسرائیل همین است.» ⚜منبع دومی نیز این بند را «بسیار مبهم و کلی» توصیف کرد، اما تأیید کرد که اسرائیل آن را به‌عنوان مجوزی برای ادامه درگیری‌ها و عملیات نظامی در لبنان برداشت می‌کند.

والا وزارت خارجه انگار کیره

Repost from N/a
اصلا برای توافق و این چیزا دپارتمان وزارت خارجه مشغول باید باشه یعنی روبیو ترامپه رندوم رفیق املاکیش ویتکاف و دومادشو با جی دی تپل میفرسته @epstein_island666

الان تازه حتی خبری از ویتکاف و کوشنر هم نیست انگار اب شدن رفتن تو زمین

واقعا هیچوقت واستون سوال نبود که چرا تو بحث های مهم و تخصصی مثل جنگ اوکراین و جنگ ایران و اسراییل فردی مثل روبیو که وزیر خارجس و مشاور امنیت ملی چند سال هم سناتور بوده شرکت نمیکنه ولی ی بیسوادی مثل ویتکاف یا کوشنر همش دارن اینور اونور میپرن؟؟

بحثی که مهم باشه توش روبیو هست بحثی که کسشر باشه ونس

Repost from Praetorio
گفت و گو ترامپ و روبیو با زلنسکی در حاشیه اجلاس سران G7 @P_raetorio
+2
گفت و گو ترامپ و روبیو با زلنسکی در حاشیه اجلاس سران G7 @P_raetorio