ar
Feedback
Aɾιҽʂ

Aɾιҽʂ

الذهاب إلى القناة على Telegram

Romi/17/intp

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
310
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+687 أيام
+9730 أيام
أرشيف المشاركات
داستانش کسل کننده نبود

انحرافو خیلی دوست داشتم

سیدراما بعد اسپید اند لاو

photo content
+1

آخ.

من عکساشو با این موتورش دارم

اخجون

هه یو؟

ودف چی؟

sticker.webp0.33 KB

بعضیا فکر می‌کنن دیر جواب دادن یعنی کلاس داشتن؛ در حالی که فقط نشون می‌ده هنوز فرق بین وقار و رفتارهای نمایشی رو نفهمیدن. شخصیت با رفتار ساخته می‌شه، نه با بازی کردن با اعصاب آدم‌ها. اگه واقعاً سرت شلوغه، هیچ‌کس ازت انتظار جواب فوری رو نداره؛ اما وقتی آنلاین هستی و عمداً جواب نمی‌دی تا خودت رو دست‌نیافتنی نشون بدی، این دیگه نشونه‌ی ارزشمند بودن نیست، نشونه‌ی نیاز به تأیید گرفتنه. احترام، از بازی‌های روانی خیلی باارزش‌تره و آدم‌های بالغ برای مهم جلوه دادن خودشون، دیگران رو معطل نمیکنن. در آخر سر ناراحت نشید که مثل خودتون رفتار میکنیم چون با آدمای کیری باید کیری رفتار کرد❤️

sticker.webp0.00 KB

میشه بازی بارسا باشه؟

میشه من اونی باشم که رو نیمکت نشسته و به بازی نگا میکنه؟

فور کنید.
تیم فوتبال تشکیل بدم و پستتون رو مشخص کنم.
جوین باشید یکم دیگه میزارم 15 چنل اول.

امدوارم اگه انلاینی ولی سین نمیزنی شب بیام خوابت و کتکت بزنم

به هر حال مهم نیست

میترسم-

میشه پرایوت شیر نکنین