ar
Feedback
Aɾιҽʂ

Aɾιҽʂ

الذهاب إلى القناة على Telegram

Romi/17/intp

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
310
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+687 أيام
+9730 أيام
أرشيف المشاركات
داشتم میگفتم چی فهمیدم یادته گفتم کروم هارتز‌ چیه نشنیدم اینا نگو عینک مورد علاقم برند کروم هارتزه‌:)

پارهشدم.

Repost from N/a
نت شبانه 💔

sticker.webp0.25 KB

بخوابید ساعت ۴ صب رد دادید

نچ نچ

https://t.me/ariesxvs/31423 باشه فهمیدم اجی دستم خورده یهویی پینش کردم. اشتباه از من بود.

:)

https://t.me/ariesxvs/31419 خبر نداریا چنلش پینمه

سلاچی

Repost from N/a
فردا جق به راهه

خیلی ممبرای منفعلی هستید

از 300 نفر انتظار 10 تا ری اکت دارم

دختریا اینم ری اکتتت بزنیننینی

🗯خوشگلای من به دلیل اینکه چنلای اضافی اکانتم زیاد شده بود مجبور شدم از چنلای خیلیا‌ لفت بدم، لطفا اگه اینجارو دوست دارید و پروموت میکنید این پیام رو فور ‌کنید تا برگردم.

ریدم چه سریع ری اکت خورد😭

حالا که انقد فعالین لطفا اینم یه ری اکت بزنین

جدی برام سواله چرا ساعت سه صبح انقد فعال میشین

واقعا نمیدونم چی دارم میخورم