ar
Feedback
Aɾιҽʂ

Aɾιҽʂ

الذهاب إلى القناة على Telegram

Romi/17/intp

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
310
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+687 أيام
+9730 أيام
أرشيف المشاركات
چرا اینجا ۶۲۰ نمیشه

sticker.webp0.00 KB

دختریا اینو ری اکت بزنین

الان همه توت فرنگی:

به این پرنده گیاه خوار بدین

اینم خیلی خیلی کمه:(

یه دستی برسونین

دختریا ری اکتش خیلی کمه

🐺 찬 ✧ 16:49 KST   🫧 یه سوال رندوم برند اسپیکر/هدفون ای هست که دوست داشته باشید؟ مورد علاقه‌ی من برند Bang & Olufsen ــه شاید چون خودمم Bang ام هاها هاهاها هاهاهاها ◜ #CHAN    ︳@Bubble_SKZ

پنج نفر میدید ما 400 شیم🙃🙂🙃

sticker.webp0.22 KB

چه خوش ذوق

دقت کردین برای هرکی میخوام شات بگیرم تم گوشیمو با پروف چنلش مچ میکنم؟

بانمک

هپی مپی، 200 تاییت مبارک ناز ترین پکر وونهی
+1
هپی مپی، 200 تاییت مبارک ناز ترین پکر وونهی

sticker.webp0.00 KB

ما باگیم

شد؟)

فک نکنم

برا منم 199 عه