ar
Feedback
Aɾιҽʂ

Aɾιҽʂ

الذهاب إلى القناة على Telegram

Romi/17/intp

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
310
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+687 أيام
+9730 أيام
أرشيف المشاركات
من میتونم

:)

یا نمیشه

میشه یکی که پولداره و پرمیوم داره رو ادمین کنم برام ری اکت های پولدارانه بزنه؟

sticker.webp0.13 KB

دیددیدی

عه اینجا هم بامزه ست▫️

وای کاش منم میتونستم ازین ری اکتا بزنم برای چنلم

عاقبت تلگرام

https://t.me/ariesxvs/31139 اسکرین شاتم و این رو ببیننن

بیا تو بات انون بده

اها)

چیجوری

چرا ایموجی هام این شکلی میاددد واااایی
چرا ایموجی هام این شکلی میاددد واااایی

چیزیکهمنندارم🗣

داشته باش

اعتماد به نفس

قطعا قشنگ بودن متنات

من خیلی متن و اینا می‌نویسم اینا رو میزاشتم و خب یه سری چیزای دیگه🤩

sticker.webp0.13 KB