We all need a William
الذهاب إلى القناة على Telegram
278
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+77 أيام
+3130 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
قدیسه را گرفتم، چهره من را داشت. ترسیده و وحشت زده به اون خیره گشتم. ناخن هایش را در سینه ام فرو برد.
سینه ام عاری گشت، اشک چهره ام را پر نمود، آب شش هایم را احاطه کرد و من دیگر چیزی جز سیاهی نیافتم.
Repost from 𝗯𝗹𝘂𝗲🖤
Repost from 𝒮te𝗅𝗅une
⎯⎯✦⠀
نمیدانم چـہ بنامم این حال را؛ عشق است این؟ دیوانگی؟ یا کـہ جنون؟ ؋ـقط میدانم... تو چناט بـہ بنـدِ جانم راہ یا؋ـتهای، کـہ حالا هر گوشهاے را میشکا؋ـم، پیش از خون، نامِ تو ؋ـوارہ میشود از ذرهذرهے من...··•∘ʚ ✎ 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝑒𝓃 𝑜𝒻 V𓂃 ɞ∘•··
Repost from 🏳️🌈ʊք⋆ɢʀօuռɖ🆕️
AttractivE Character⤷#Dew
゚。⋆ jiwarat💸 。゚(lOveLy?)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
