ar
Feedback
سانا

سانا

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
397
المشتركون
+524 ساعات
+327 أيام
+5330 أيام
أرشيف المشاركات

Repost from |Nedamedia🌍|
https://t.me/nidaali_gallery شروعش کردم🎉

یک لیوان دوغ ترش بعد از ناهار،جهت پایین اومدن عملکرد هنگام کار چون اونقدری که کار میکنیم حقوق دریافت نمیکنیم.
یک لیوان دوغ ترش بعد از ناهار،جهت پایین اومدن عملکرد هنگام کار چون اونقدری که کار میکنیم حقوق دریافت نمیکنیم.

من مطمعنم آدم‌های خوبی که الان تو زندگیم دارم نتیجه‌دعاهای مامانمه:)))))

یجوری حفظ ظاهر میکنم و صورتمو با سیلی سرخ نگه داشتم که انگار نه انگار دارم به‌گا میرم.

فرو خیلی بی‌تربیته اصلا رفتار بلد نیست واقعا پوستم شفاف شد پدرام اونجوری جوابشو داد💞

Repost from ✨Andromeda✨
قسمت ۱۷ زن روز ببینین باحاله.

مثلِ آخرین روز شهریوره!

4_5947082425535306309 (1).mp33.10 MB

غم آن‌روی سکه رقص است، خماری‌است در صبح فردایِ مستی.

فقیر به فقیر: بچها بااین وضع چیکار کنیم؟

زندگی برام کسالت باره دیگه حتی روزمم با قهوه‌های از دیروزمونده شروع میکنم هرچند بدمزه وسردن!

اگر بگم اندازه خود‌ ندا واسه دانشگاه رفتنش ذوق دارم دروغ نگفتم! منم هنوز که‌هنوزه تمام خریدایی که واسه دانشگاه خریدم یا هدیه گرفتم رو دارم و هنوووووز با یه حال خوبی میبینمشون🥲❤️

Repost from |Nedamedia🌍|
این جامدادی رو از سایت «مغازک» خریدم.
این جامدادی رو از سایت «مغازک» خریدم.

@AudioFactoryBot.mp31.52 MB

Repost from ✨Andromeda✨
نکنه بدون من از اینجا بری و دیگه نشه ببینمت توی بیست سالگیت...

عاشق ترانه‌ام به طناز گفت بیزنسی بعد خیلی لاتی و ریلکس رفت سمت اتاق💘

ای فلک تا کی کلک؟
ای فلک تا کی کلک؟