ar
Feedback
سانا

سانا

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
398
المشتركون
+424 ساعات
+267 أيام
+5730 أيام
أرشيف المشاركات
من اینجوری نبودم…✨

*اگه قهوه‌ساز دارین یه شات اسپرسو آماده کنین (اگر ندارین اصلا غصه نداره،قهوه فوری یا گلد بخرین،با یخوده آب جوش قاطی کنین) *بعد اگر میخواین کف کنه،یا باید همزمن برقی داشته باشید یا اگر ندارین،قهوه‌ای که درست کردین رو بریزین تو بطری آب معدنی و تقریبا یک دقیقه تکونش بدین تا کف کنه *من سیروپ کارامل ریختم کف لیوان(شما هرطعمی دوست دارین) بعد یخ انداختم و شیرسرد ریختم تو لیوان *آخرش هم قهوه‌ای که درست کرده بودم رو‌ریختم

باور نمیکنین چقدر ساده اس🥲😂

https://t.me/itsaboutsaana/7642 به ما هم یاد میدی سانا جان؟

دیگه خداحافظ کافه برای آیس‌کارامل. خودم تونستم🥰
دیگه خداحافظ کافه برای آیس‌کارامل. خودم تونستم🥰

Repost from کاف
کار بدی بود ؟ بله. خوش گذشت ؟ بله. آیا تکرارش میکنم؟ بله. Artikal @Kafiha

#ترند

کف پاهامو حس نمیکنم از خستگی. بفرمایین چایی👀
کف پاهامو حس نمیکنم از خستگی. بفرمایین چایی👀

ما🫠
+2
ما🫠

Farzad-Farzin-Sokoot-320.mp39.83 MB

وعده مناسب بعد از۸ساعت کار🙂‍↔️🎀
وعده مناسب بعد از۸ساعت کار🙂‍↔️🎀

قیمه بار گذاشتم غم و با قیمه بدیم پایین،کی به کیه؟

‏«من از شش جهت خودم هستم امّا از سمتی که صدایم می‌زنی پرنده‌ام.»

بوته‌های گل در شرایط خشکسالی اولین کاری که برای بقا میکنند اینه که دیگه گل نمیدن و درخت‌های میوه،دیگه شکوفه!

Vaseleh talk down sami beigi @music_omidz.mp39.21 MB

خوداااااا🫠 تراپیستت هم نباشم از دور حواسم بهت هست🥲🤍

Repost from |Nedamedia🌍|
داشتم ذوق کتابای پشت دست سانارو می‌کردم که یه دفعه یادم افتاد سانا هیچوقت نمی‌تونه تراپیست من بشه چون ما دوستیم و غمم گین شد🥲

غم دنیا رو بیخیال!

خورشید ُ بردار و بیار آفتابی شو بخاطرم قرارمون یادت نره دیرنکنی،منتظرم