༉‧₊˚.Thrzıvea Eçlipsé🍷
Kanalga Telegram’da o‘tish
📌: gct nd sdp aizllié eçlipsé
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
1 130
Obunachilar
+324 soatlar
+287 kun
+22030 kun
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '26
Sentabr '26
+11
17 kanalda
Avgust '26
+264
47 kanalda
Get PRO
Iyul '26
+194
36 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+167
19 kanalda
Get PRO
May '26
+559
20 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+2
15 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 03 Sentabr | +3 | |||
| 02 Sentabr | +5 | |||
| 01 Sentabr | +3 |
Kanal postlari
| 2 | ang attitude ko mas malala pa sa babae | 15 |
| 3 | sdp, drop red port + name (12 slots) no to jennie kim, mk? | 9 |
| 4 | hi sa isa dyan, sugapa yarnn? | 9 |
| 5 | 10 name + oc (no to same oc, wag na mag mingyu)
delee ko laterr kapag puno na, thanks! | 6 |
| 6 | wow hampi 80 subs, hahaha ako paba?
name + oc (5s) | 5 |
| 7 | hi, :)) | 9 |
| 8 | gawan ko daw ng au paano? collab nga yon | 21 |
| 9 | hoy kinikilig kapatid ko sa nakita niya sa ig ko letche | 21 |
| 10 | please note:
- react before using.
- feel free to use this, but kindly ask for permission first or give proper credit.
- please do not steal, repost, or claim this as your own. i do not tolerate plagiarism or unauthorized use.
&. 62. MB
title : mind games
artist : sicksick
xml and lyrics:
- xml : lyrics
&. 63. MB
title : you
artist : lloyd
xml and lyrics:
- xml : lyrics | 10 |
| 11 | pa fw, ty | 22 |
| 12 | homophobic will never understand 😊💞 | 30 |
| 13 | drop daw kayo white ports with name
napag-utusan lang | 16 |
| 14 | totoo yan huwag ninyo tawanan 😠 | 36 |
| 15 | kapag nag double podium Ferrari sa Monza, Italy magpapatrend ako buong barangay | 36 |
| 16 | Matn yo'q... | 33 |
| 17 | race week = spider web muna ang insta ni raj | 26 |
| 18 | guys late post ang trend ah bawal ako ng fri, sat, sun kasi race week yon 😛 | 27 |
| 19 | 🤪🤪 | 28 |
| 20 | sdp narin
white port no to same oc
any slot na ( wag na lapag lu, vea borres, gio.) | 16 |
