uz
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Kanalga Telegram’da o‘tish

MBTI decoded, not defined.

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
4 393
Obunachilar
-1724 soatlar
+3677 kunlar
+3 25030 kunlar
Postlar arxiv
تاکسیک ترین ادمایی ان که دیدم

https://t.me/MBTIcortex/2792 تنهان داخلش و مشکلی باهاش ندارن برعکس تمام آدمایی که دور خودشون جمع کردن نیاز به یه نفر دارن که وفادار بهشون بمونه میگن براشون مهم نیست که کسی طرفشون باشه ولی یادشون میمونه کی بود. از نگاه بیرون خطرناک به نظر میرسن ولی اولین کسی هستن که فداکاری آخرو میکنه

پنج دقیقه دیگه صبر میکنم.

کاش اعتصاب بود بوی ایگنور میاد https://t.me/MBTIcortex/2791

عزیزید همگی.

https://t.me/MBTIcortex/2791...اینجا همه طرف مان....شاید خوبیمون ثابت شدس

دنیای یه entp رو دیدی تا حالا؟ چجوری بوده؟ https://t.me/MBTIcortex/2788

فکر کنم طرف من هستند، اعتصاب کردن.

نمی‌دونم چرا کسی صحبت نمی‌کنه که خوشحال بشی با نقضشون

همکار یافتم https://t.me/MBTIcortex/2787

شجاع ان وقتی همه عقب میکشن تنها کسایی ان که ریسک میکنن، در نگاه اول به نظر خیلی ها آدمای عمیقی نمیان ولی اگر هم صحبت بشی میفهمی دنیای خودشونو دارن. مهم نیست خودشون چه قدر اذیت بشن نمیخوان بقیه هم چیزی که تجربه کردن رو تجربه کنن. مهم نیست بقیه پسشون بزنن یا تاییدشون نکنن اگر حس کنن باید انجامش میدن. سریال مورد علاقه‌م*

https://t.me/MBTIcortex/2781 رییس؟رییس که منم....و راجب اذیت باید بگم که بزارین اعتماد به نفس داشته باشه ماکه حقیقتو میدونیم👀

شجاع ان وقتی همه عقب میکشن تنها کسایی ان که ریسک میکنن، در نگاه اول به نظر خیلی ها آدمای عمیقی نمیان ولی اگر هم صحبت بشی میفهمی دنیای خودشونو دارن. مهم نیست خودشون چه قدر اذیت بشن نمیخوام بقیه هم چیزی که تجربه کردن رو تجربه کنن. مهم نیست بقیه پسشون بزنن یا تاییدشون نکنن اگر حس کنن باید انجامش میدم. سریال مورد علاقه‌م*

پس حساب کار دستت اومد.

https://t.me/MBTIcortex/2782 حدس میزدم اینو بگی حرکت پیش‌بینی شده‌ای بود

ببینی سکوت واقعی چیه؟

بلاکت کنم ENTP خان؟

رییس انجمن entp ها هستم لطفا سکوت جلسه رو رعایت کنین intj عزیز https://t.me/MBTIcortex/2779

عجب ها

اینجا فقط من اذیت می‌کنم.