uz
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Kanalga Telegram’da o‘tish

MBTI decoded, not defined.

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
4 385
Obunachilar
+7324 soatlar
+4487 kunlar
+3 26730 kunlar
Postlar arxiv
چایی نبات؟ https://t.me/MBTIcortex/2956

همسرشون ان تاپ

جهانِ من که شمایی.

https://t.me/MBTIcortex/2954 تا ز اندک تو جهان شود پر

https://t.me/MBTIcortex/2953 همینکه ما عاقلان رو گرد هم آورده رسالتشو انجام داده

نه مهم تر از اون هم هست.

برای ادمین چایی مهمه🥇

کم گوی و گزیده گوی چون در.

https://t.me/MBTIcortex/2951 واکنش ادمین که مجموع جملات و کلماتی که تایپ کرده روی هم یک بند هم نشده:

https://t.me/MBTIcortex/2950 بچها بگیم بهش؟

دوستان همگی چه اهل دلید خوشمان آمد به خصوص خود ادمین

از کجا فهمیدی چایی دستمه؟

چایی میخوری؟ خرما بدم؟ حس میکنم در کنار چایی خوردن لذت میبری از فعالیت ممبرات و حرفاشون https://t.me/MBTIcortex/2942

https://t.me/MBTIcortex/2941 تو منتظر حرف زدن نباش که خودش خودش توضیح بده:)بايد تحلیل کنی بفهمی

واقعی باشه ؟

https://t.me/MBTIcortex/2942 حتی همینم خلاف حرفم بود😂

شخصا دوری و دوستی ای که intj ها دارن رو دوست دارم خوشم میاد درست و حسابی مرز می‌زارن و برای خودشون ارزش قائل اند

جالبه

کلا intj برای کسایی که دوستش داره صدش رو میذاره بعد یه وقتایی صدش با اسیب زدن به طرفش همراه میشه https://t.me/MBTIcortex/2940

کی گفته چیزی می‌گه ادمین؟