uz
Feedback
uriaciii

uriaciii

Kanalga Telegram’da o‘tish

give proper credits

Ko'proq ko'rsatish
2 682
Obunachilar
+224 soatlar
+177 kun
+8230 kun

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '26
Sentabr '26
+25
0 kanalda
Avgust '26
+135
0 kanalda
Get PRO
Iyul '26
+75
0 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+96
1 kanalda
Get PRO
May '26
+2 532
1 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
06 Sentabr+8
05 Sentabr+6
04 Sentabr+3
03 Sentabr+2
02 Sentabr+2
01 Sentabr+4
Kanal postlari
i miss you

2
long time, no edit. mas sumarap+1
long time, no edit. mas sumarap
1 162
3
8th monthsary sdp | ib: me aml
8th monthsary sdp | ib: me aml
861
4
solo sdp | ib : me aml+1
solo sdp | ib : me aml
800
5
how are y'all doing? long time, no edit na
43
6
aga aga nababanas ako https://www.facebook.com/share/1E5qbMRZui/
aga aga nababanas ako https://www.facebook.com/share/1E5qbMRZui/
97
7
claim+1
claim
1 018
8
hi puh, send ko sdp natin dito pag bumalik account ko
1 025
9
edi ako pa copycat ngayon? https://www.facebook.com/profile.php?id=61579039220348
1 066
10
monthsary sdp | ib: me 🥷🏻: aml+1
monthsary sdp | ib: me 🥷🏻: aml
964
11
nakalimutan ko sabihin, pwede bang all black yung brp tapos all red sa grp
146
12
awit sayo sah, gf kita pero daig mo pa mga kalaban ko
142
13
epekto ng na suspend yung acc, nagpa-sdp 👆🏻👆🏻
148
14
hey pips, sdp edit ko? 14 slots, naka mirror shot
171
15
bolaga, gusto niyo aml?
bolaga, gusto niyo aml?
1 056
16
ano kaya mga nasa isip ng mga taong minamanyak sarili nilang kadugo
269
17
hindi ako makapag fb, ig, mess 😵
364
18
hi, gct tayo edit ko 8 slots
400
19
loveu baby ko
889
20
good evening! if you have some free time, would you mind taking a moment to read these? i would really appreciate it. tysm! https://www.facebook.com/100084996473548/posts/967492969427243/?app=fbl https://www.facebook.com/100084996473548/posts/pfbid0DABB29f9pbXPCUDUSRwbrvi37TTmtXJx2J8P18bnBRDFyBgrU3F4Cja9fFGoRbjHl/
1 888