مکروبـهیِثانـی
Kanalga Telegram’da o‘tish
فقط فرج..! گوشِ جان؛ https://t.me/SendHarfBot?start=eb58948d173b
Ko'proq ko'rsatish626
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+27 kunlar
-1330 kunlar
Postlar arxiv
یعنی یه آدم حسابی بین دشمنای
ولایت و انقلاب پیدا نمیشه؛
همه دارای زوال عقل و بددهن
و فاقد شعور.
کاش موشک ایرانـی بودم!
متولد میشدم،
به آسمون میرفتم
و عمرم رو با ترکوندن آمریکا
و اسرائیل به پایان میرسوندم..
همینقدر کوتاه و مفید!
رسیدیم امشب کف خیابون؛
دیدیم همه دارن اللهاکبر میگن
سریع اخبار رو چک کردیم دیدیم آسمون
تلآویو و حیفا دوباره ستاره بارون شده :))
حس امشب خیلی متفاوت و زیبا بود؛
الحمدلله بابت دست پُر نیروهای مسلح
و شکر خدا که این روزهای پرقدرت رو داریم میبینیم.♥️✌️🏻
گر شما جنگ طلب؛ جنگ بلد ما هستیم
آنکه از ریشه شمارا بکند ما هستیم✌️🏻🇮🇷
اللهاکبر به نیروهای مسلحمون🔥
نماز مغرب دیشب رو اینجا خوندم. روی فرشهای سوختهٔ امامزاده. همینها رو هم به زور تونسته بودند قابل استفاده کنند. بعد از اونکه اجنبیها ریختن توی حرم و هرچی بود و نبود رو آتیش زدن و به ضریح جسارت کردن، اولین بار بود میومدم. دلش رو نداشتم. ما از بچگی با قسم آقا سبزقبا بزرگ شده بودیم و پناهمون این حرم بود. وقتی که درمونده میشدیم و دلتنگ مشهد، پاتوقمون میشد حرم آقا سبزقبا. حالا برای اولین بار بعد از ۱۸ دی ماهِ کذایی اومده بودم. بغض ولم نمیکرد. همش این تیکه از مداحی توی ذهنم میومد که:« چشم حرامی با حرم رو به رو شد، دلم زیر و رو شد..»
با اینکه به حرم رسیده بودن؛ اما باز مهجور و غریب، تیکه های سوختگی روی فرشها بود. ضریح ساده بود و بی هیچ زلم زیمبویی. همه رو هم نگه داشته بودند یک گوشه که آیندگان ببینند و فراموش نکنند. بعد از بیرون اومدن، چشمم خورد به مزار سردار قهرمانِ رشید و پسرشون. شنیده بودم مزارش رو آتیش زده بودن؛ ولی بازم دلش رو نداشتم برم و ببینم. مگه چند وقت از جنگ دوازده روزه گذشته بود که باید مزار، اینجوری آتیش میگرفت؟!. ولی اینبار فرق داشت! درب همون حرمی که سوخته بود، مردم قیام کرده بودن. با پرچم یا لثارات الخامنهای و پرچم سه رنگ ایرانجان. تا کور بشن اجنبیها. ببینن دیگه نمیذاریم به حرم جسارت بشه. سه ماهه مردم کف خیابونن. لازم باشه بازم میمونن. امر، امرِ آقا سیدمجتبیست. اجازه نمیدیم دوباره تکرار بشه...
[ عکسها مربوط به مزار سردار رشید و پسرشون و فروشهای نیمسوختهٔ حرم امامزاده سبزقبا/ تجمعات این شبها ]
شــیعهیِ علـی(ع) بودن رو با افتخار
جار بزنیـد!
هیچـی توی دنیا قشنگتر از شیعهیِ
علی بودن نیست..
شــیعهیِ علـی(ع) بودن رو با افتخار
جار بزنیـد!
هیچـی توی دنیا قشنگتر از شیعهیِ
علی بودن نیست./💚
کویت شده عین گوشت دم دست؛
تا یکی غلط اضافی میکنه اول زرتی کویت رو میزنیم.
نوش جان!
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
