uz
Feedback
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌👢 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌👢 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌i dunno @O6BObot

Ko'proq ko'rsatish
Eron117 790Toif belgilanmagan
597
Obunachilar
-324 soatlar
-77 kunlar
-2430 kunlar
Postlar arxiv
لود نشده بود، فکر کردم هیچی ری‌اکت ندادید

گریه‌هاش رو ۴۰ کنید لطفاً

خنده‌هاش رو بیشتر می‌کنید لطفاً ؟

بعد واسه این‌ها پست بذار

می‌گم بردارید بدتر ری‌اکت می‌دن

در حدی که ممکنه ری‌اکت رو ببندم کلاً

واقعاً با روانم بازی می‌کنه اینکه می‌بینم ری‌اکت دارن

بردارید لطفاً ری‌اکتتون رو

بیا همین الآن به این ری‌اکت زدن

ولی خب انگار خوشتون می‌آد لج می‌کنید