uz
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

Kanalga Telegram’da o‘tish
747
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+47 kunlar
-4430 kunlar
Postlar arxiv
فهمیدین یا بیشتر توضیح بده:)؟
فهمیدین یا بیشتر توضیح بده:)؟

sticker.webp0.11 KB

تو ناشناس عین خر بخند نسبت بهش منم میزارم چنل

به چیزی خندمون اومد یا موافق بودیم دقیقا باید چه ریکتی بزنیم؟

اصنم بی دلیل

چون اون یارو گفت

بنده پیکمی هستم

موافقم

اسکینی

شلوار کردی بپوشیم یا کارگو 😂😂😂

مشتی

بعدشم من پیک می بازی ندیدم از کسی اینجا

مشتی من میگم ادمین بیاد خب نمیان الانم لیست پره

ادمینای پسر بیار این دختره پیک میه داداش

sticker.webp0.11 KB

رفتم یه بوتیک داشتم کراپاشو میدیدم یارو افتاده بود دنبالم گفتم بخدا اگه سوال داشتم میپرسم برووو

مشتی دیگه ازش میپرسم چی میخواد دیگه چرا باید خجالت بکشه

اگه خجالتی باشه چی؟؟؟؟؟

افرین