uz
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

Kanalga Telegram’da o‘tish
747
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+47 kunlar
-4430 kunlar
Postlar arxiv
یکیو ادمین کنم بیاد حرف بزنه؟ با ریکت بگید

سلام من

سلاممم ایدین

عاشق ریکشن هام

خوبی

سلام

حوصلمون سر رفت t.me/HidenChat_Bot?start=6202024992

بکیرم کسی نیست با خودم حرف بزنید

ادمینایی که زندن و میتونن حرف بزنن اعلام حضور کنن ناشناس بزارم.

احتیاج به درک شدن دارم.

احتیاجی به بوس و بغل کسی ندارم

یه مردِ واقعی برات گلِ هم قده خودت میخره و کمتر از گل بهت نمیگه؛اما یه پسر هنوز تو فکر اینه که چرا باید برای دوس دخترش گل بگیره.

ادمینا مردن

دلقک

سلام داداش باگ خوردم منو شناختی ؟ ادمینت علی نیگر زاده

گاییدین انقدر پرسیدین

بوتیک زنانم

مغازه چی داری؟

خب ادمینا زنده شید ناشناس بزارم