uz
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

Kanalga Telegram’da o‘tish
749
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
-2230 kunlar
Postlar arxiv
خودت رو که نمیزاری به عکسات پاپیون میزنیم

همین مونده بود مژه هامو پاپیون بزنید

بسهههه چند بار میفرستی

photo content

بله

فرفری

❌ ‌ 𝑨𝒀𝑫𝑰𝑵🛸 ⭕ ? 👈

سیشدیر

موهاتو پاپیون بزنم؟

ولی یکم زیاد باشه عمرا نمیتونم بخورم

نگفتم بدم میاد بود و نبودش تو غذا فرقی نداره برام

اون سری گفتی از نمک بدت میاد؟

یکیو ادمین کنم بیاد حرف بزنه؟ با ریکت بگید

سلام من

سلاممم ایدین

عاشق ریکشن هام

خوبی

سلام

حوصلمون سر رفت t.me/HidenChat_Bot?start=6202024992

بکیرم کسی نیست با خودم حرف بزنید