uz
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

Kanalga Telegram’da o‘tish
747
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+47 kunlar
-4430 kunlar
Postlar arxiv
اها اون کصخلا رو میگی

چخبره همه برگشتن

نیکا هم همینطور

نگین چرا باید بیاد تهران

اخهههه

sticker.webp0.19 KB

خیلی

قشنگ‌ بود

دست بزنید

خودم ساختم به به بهم

توپ تانک فشفشه بدخوام ننش فاحشه

عع

عالی

ایدین یه اخلاق خاصی داره خوشم میاد

دلقک

بابا😐🤣

هار هار کصنمک

سارینا هستم از تهران ادمین نمیدونم چیکاره این چنل و پیکمی هستم